14.03.2018

Najgorsze jest odejście bez pożegnania


28.01.2018 r.
Nie pożegnałam się 

Ja wiem, że to głupie
Wracać do tego co
Kiedyś nas zniszczyło
Wylaliśmy pełno łez
Nigdy nie zamknę tych drzwi 
Które prowadzą do przeszłości
Choć powinnam już je zamknąć dawno
To pewne wydarzenie we mnie tkwi
Wszystko wraca
A  wspomnień nie zabierze nikt
Nic nie zatrzyma
Nawet mój strach

Serce mocniej bije 
Z oczu leją się łzy
Zawsze, gdy do tego wracam 
Zaczynam płakać
Chcę byś tu był
I przytulił mnie tak
Mocno, jak kiedyś
Gdy byłam mała
Nawet się nie pożegnałam
Nawet się nie pożegnałam

Gdy o Tobie myślę
Wiem, że Cię już nie zobaczę
Nie będę mogła Ci powiedzieć
Jak bardzo kocham Ciebie
Zamykam oczy i leją się łzy
Nikt nie widzi tego, co we mnie tkwi
Jak twe odejście dalej boli mnie
Ciągle czuję pustkę, ból, żal
Że nie ma Cię już 
Odszedłeś nie mówiąc mi "Żegnaj"

Serce mocniej bije 
Z oczu leją się łzy
Zawsze, gdy do tego wracam 
Zaczynam płakać
Chcę byś tu był
I przytulił mnie tak
Mocno, jak kiedyś
Gdy byłam mała
Nawet się nie pożegnałam
Nawet się nie pożegnałam

Z oczu leją się łzy
Nie pogodziłam się z tym 
Że ktoś odebrał mi Cię

Serce mocniej bije 
Z oczu leją się łzy
Zawsze, gdy do tego wracam 
Zaczynam płakać
Chcę byś tu był
I przytulił mnie tak
Mocno, jak kiedyś
Gdy byłam mała
Nawet się nie pożegnałam






-------------------------------------------------------------------------------
 Pewnego weekendu siedziałam do późna, jak zwykle oglądając seriale. Gdy zegar w moim pokoju wskazywał godzinę pierwszą w nocy postanowiłam przed pójściem spać przesłuchać pewnej piosenki, a dokładnie coveru, który melodycznie różnił się od oryginału. Słuchając utworu od razu przyszła wena, a wraz z nią pomysł na tekst, więc bez zastanowienia zaczęłam działać. Na początku miałam niewielki problem z doborem odpowiednich słów, lecz później szedł wers za wersem. W niecałą godzinę udało mi się stworzyć coś z czego od razu byłam zadowolona, a u mnie jest to rzadkość, bo zazwyczaj stawiam sobie wysoko poprzeczkę i w głębi ducha wierzę, że stać mnie na więcej. Dodatkowo stwierdziłam, że interpretacja utworu może być różna. Niektórym osobom może się wydawać, że jest to kolejny miłosny tekst, lecz tak naprawdę nim nie jest.

 Po paru godzinach od napisania postanowiłam, że stworzę jeszcze jedną, lepszą wersję tej piosenki. W godzinę uzyskałam zamierzony efekt i w niedługim czasie moje kolejne dzieło ujrzy światło dzienne.

6 komentarzy:

  1. Takie odejście bez pożegnania kojarzy mi się ze śmiercią. Ludzie, których kochamy tak nagle potrafią zniknąć z naszego życia. Piękny tekst.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie o tym mówi ten tekst! Dziękuję :)

      Usuń
  2. Bardzo wzruszający tekst :'

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, wzruszający tekst, lecz z perspektywy osoby, która zajmuje się wierszami i tekstem myślę że warto go jeszcze doszlifować :) Mam na myśli niektóre rymy. Warto podzielić sobie tekst na w miarę równe segmenty, w tedy staje się bardziej melodyjny :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.