3.03.2018

Samoakceptacja


Samoakceptacja
U mnie tego nie ma
To jest moje przeciwieństwo
Nie mogę powiedzieć tego
Że kocham siebie
Jest inaczej 
Bo nienawidzę 
Nie tylko siebie
Lecz i całe moje życie

Pokochać siebie
To łatwo jest powiedzieć
A nienawidzić jest znacznie prościej
Nie tylko my mamy na to wpływ
Lecz również społeczeństwo
Bo różne obelgi 
I poniżanie
Nie pomogą nam w akceptacji
Tylko doprowadzą do depresji

Jeśli nie akceptujesz samego siebie to nie spodziewaj się tego, że inni Cię zaakceptują. 





------------------------------------------------------------------
 Parę dni temu, a dokładnie 28 lutego minęły 4 lata odkąd jestem w blogosferze! Przyznam, że jestem z siebie dumna, że pomimo kilku upadków i porażek nie poddałam się. Zaczynając swoją przygodę z blogiem nie miałam zupełnie na niego pomysłu, jak i na siebie. Ponad roczna przerwa dała mi sporo do myślenia i sprawiła, że blogowanie stało się dla mnie pasją oraz dotarło do mnie, że kocham pisać. Od 2014 roku wiele się zmieniło, początki były trudne, ale tak naprawdę jeśli czegoś się chce to trzeba walczyć o swoje i nie patrzeć na opinie innych. Wracając w 2015 roku z utęsknieniem za moim małym kątem w internecie wiedziałam, jaki mam cel oraz odnalazłam swoją prawdziwą pasję, która pomaga mi wyrazić moją osobę. Po prostu kocham to, co robię i jestem z tego dumna! 

2 komentarze:

  1. Droga do samoakceptacji bywa kręta, ale warto ją pokonać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis!
    Zapraszam do siebie
    https://sferapiekna.wordpress.com/2018/03/05/maybelline-fit-me-ulubiony-podklad-ostatnich-miesiecy/

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.