22.03.2018

Ostatnie pożegnanie


28.01.2018 r.

Ostatnie pożegnanie 

Nie mogę się pogodzić
Że odszedłeś już stąd
To dla mnie trudne jest
Pojawia się we mnie pełno łez
Nie mogę uwierzyć w to co stało się
Wiem, że już nie zobaczę Cię
Ktoś mi Cię odebrał
I zabrał do siebie
Chciałabym chwycić mocno twoją dłoń 
Nie dać odejść
Nie pozwolić
Lecz nic nie zrobię 
Bo już zniknąłeś stąd

Moje serce boli
Ja się nie zgadzam 
Twoje odejście było dla mnie bardzo trudne 
Nie ma Cię przy mnie
Nie miało tak być
Nie powiedziałeś "Żegnaj"
Ja nie powiem już "Kocham"
To ostatnie pożegnanie 
To ostatnie pożegnanie

Nie mogę przestać o tym myśleć
To najgorsze uczucie 
Nikt nie widzi tego we mnie
Mojego bólu i moich ran 
Czas nie uleczy, nie przyzwyczai
Tylko dalej będzie we mnie tkwił
Nie mogę powstrzymać łez 
I zamknąć tych drzwi wspomnień
Nie mogę uwierzyć, że nie ma Cię już 
Ktoś zabrał stąd, nie żegnając się 
Nic nie zrobię, bo nie ma Cię tu już 

Moje serce boli
Ja się nie zgadzam 
Twoje odejście było dla mnie bardzo trudne 
Nie ma Cię przy mnie
Nie miało tak być
Nie powiedziałeś "Żegnaj"
Ja nie powiem już "Kocham"
To ostatnie pożegnanie 
To ostatnie pożegnanie

Z oczu leją się łzy 
Nie pogodziłam się z tym
Że Bóg odebrał mi Cię 

Moje serce boli
Ja się nie zgadzam 
Twoje odejście było dla mnie bardzo trudne 
Nie ma Cię przy mnie
Nie miało tak być
Nie powiedziałeś "Żegnaj"
Ja nie powiem już "Kocham"
To ostatnie pożegnanie 







--------------------------------------------------------------------------
 Jak obiecałam postanowiłam opublikować drugą wersję mojego dzieła z poprzedniego wpisu, ale czy jest to lepsza wersja tekstu? Muszę przyznać, że jest trochę inaczej, niż na początku sądziłam. Wcześniej byłam zadowolona z efektów mojej pracy, lecz teraz mam odmienne zdanie na ten temat. Znów w mojej głowie nasuwa się myśl, że stać mnie na więcej. Czy mam rację? Wydaje mi się, że tak i niejedna osoba to potwierdzi. Poza tym ostatnio zamiast pisać więcej wierszy to powstaje coraz większa ilość tekstów piosenek, a to oznacza ich częstszą publikację. Teraz chyba muszę zainspirować się i stworzyć nowe wiersze. W końcu tak niewiele mi brakuje do 300 tekstów w moim zeszycie, który jest bliższy do całkowitego zapełnienia.

4 komentarze:

  1. Piękny wpis! Bardzo mocne i mądre słowa. Dziękuję!

    http://blog.brevio.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ale masz rację stać Cię na więcej, jak każdego z nas, a artysta bądź twórca nigdy nie będzie zadowolony ze swojej pracy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo współczuję straty. Każdy z nas stracił kogoś bliskiego. To bardzo trudny czas, w którym bardzo pomocne jest wsparcie najbliższych.

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.