31.08.2017

Zapraszam na przygodę zwaną blogowaniem: Dzień Blogera!


Blogowanie to coś więcej niż tylko siedzenie przed komputerem. To jest pasja, która rozwija i pozwala oderwać się od szarej rzeczywistości, choć na chwilę. Dla niejednej osoby na pewno jest przede wszystkim ucieczką od problemów, gdzie można pisać to, co się chce i daje możliwość zapomnienia o tym, co dla nas złe lub wyrazić siebie i przedstawić swoje obecne uczucia w każdej możliwej formie wypowiedzi.

Blogerzy to jedna, wielka rodzina, których połączyła pasja. W blogosferze każdy rozumie siebie nawzajem i pomagamy każdemu w niejednym problemie. A gdy jest potrzeba to doradzamy i wszystkich tutaj traktujemy z szacunkiem.

Nieważne o czym jest Twój blog. To twoja chwila. Piszesz co chcesz i pokazujesz siebie. Możesz rozszerzyć myśli i wypowiedzieć się na dowolny temat,  a nawet pokazać swoje zainteresowania. To udowadnia, że każdy jest wyjątkowy i wszyscy są od siebie różni. To właśnie jest piękne! Taki zwykły, mały kącik w internecie potrafi uszczęśliwić i w dodatku rozwija.




--------------------------------------------------------------------------------------------- 
 Każdy w życiu ma ten ważny dzień w roku. Mogą to być urodziny, rocznica, albo inne szczególne dla nas święto. Dla mnie też istnieje taka pewna data, która na pozór wydaje się być zwykłym dniem, a dla mnie jest w pewien sposób wyjątkowy. To Dzień Blogów i Blogera! Dla wielu osób blogowanie jest bardzo ważne, a moje opisy właśnie o tym mówią. Da innych jest ucieczką od problemów, a inni traktują to jako rozrywkę. W ten piękny sposób,  na własny sposób można wyrazić siebie i pokazać innym jacy jesteśmy. Blog rozwija i dzięki temu nie stoję w miejscu. Tak, jak każdy miał w swojej karierze blogerskiej niejeden upadek, ale podniósł się i walczył dalej, jak ja! Dokładnie 2 lata temu na stronie napisałam szczegółowy wpis pt. "Nazywam się bloger 2015", w którym opisałam swoją historię związaną z blogiem. Mimo kilka porażek i potknięć nie poddałam się! Jestem tu, gdzie teraz, walczyłam i dalej robię to, co kocham! 

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w naszym dniu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero zaczęłam z blogowaniem a tu już święto blogera, nawet nie wiedziałam, że to dziś. A więc wszystkiego najlepszego dla wszystkich blogerów :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I dalej twórz, bo robisz to całkiem fajnie. Blogowanie dla mnie jest przede wszystkim przekazywaniem emocji, dzieleniem się różnymi rzeczami oraz fantastyczną przygodą związaną z budowaniem swojej marki. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Blogera! Oby nigdy pozytywna energia do tworzenia nigdy cię nie opuszczała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc to nawet nie wiedziałam, że takie święto jest. Blog jest moją witryną od 3 lat i nigdy nie pomyślałam o jego drugim święcie, a z drugiej strony, święcie jego autora.
    wiktoriazuk.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane i zgadzam się absolutnie z tobą :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.