22.08.2017

Ja wiem, że stać mnie na więcej!


03.2017 r.

Tęsknię 

Nie mogę już dłużej silna być
Wiem, że ty możesz naprawić mnie
Nie ma Cię
Cicho jest
Dalej tęsknię
Proszę pomóż mi
Tak każdego dnia
Szaleję już, nie wiem co mówić
Ty idziesz w inną stronę, gubię się
Gdzie ty jesteś? Szukam Cię
Wróć do mnie
Dłużej tak nie mogę
Szalone rzeczy dzieją się 
O wszystkim myślę, gubię się
Gdzie ty jesteś? Szukam Cię
Dłużej tak nie mogę 
Wróć do mnie

Chcę, chcę, chcę
Żebyś tu był przy mnie 
Tego chcę, chcę
Dłużej tak nie mogę 
Tęsknię, tęsknię, tęsknię
Co się ze mną dzieje?
Ja tak nie chcę, nie chcę
Pragnę, abyś wrócił do mnie

Miłość, gdzie ona jest?
Tylko rani mnie
To dla serca trudne jest
Nie mogę powiedzieć o niej słów:
Na zawsze, ufam i kocham naprawdę
Szalone rzeczy dzieją się
O wszystkim myślę, gubię się
Gdzie ty jesteś? Szukam Cię
Dłużej tak nie mogę, wróć do mnie
Czuję, że zaraz oszaleję
Myślę czemu z miłością tak jest
Gdzie ty jesteś? Szukam Cię
Dłużej tak nie mogę
Wróć do mnie

Chcę, chcę, chcę
Żebyś tu był przy mnie 
Tego chcę, chcę
Dłużej tak nie mogę 
Tęsknię, tęsknię, tęsknię
Co się ze mną dzieje?
Ja tak nie chcę, nie chcę
Pragnę, abyś wrócił do mnie

Ja nie przestanę wierzyć dalej
Wiem, że może być inaczej
Wiem, że będzie kiedyś lepiej

Chcę, chcę, chcę
Żebyś tu był przy mnie 
Tego chcę, chcę
Dłużej tak nie mogę 
Tęsknię, tęsknię, tęsknię
Co się ze mną dzieje?
Ja tak nie chcę, nie chcę
Pragnę, abyś wrócił do mnie (x2) 








--------------------------------------------------------------------------------------
 Tekst piosenki z tego wpisu miał już dawno ujrzeć światło dzienne, lecz nie było czasu, aby go przygotować do publikacji, Jak to zawsze przy takim dziele po kilka razy trzeba przesłuchać piosenkę, czy jest zgodna z moimi słowami oraz w razie potrzeby dokonać poprawek, aby móc przepisać do zeszytu. Ogólnie rzecz biorąc już dawno chciałam napisać swój własny tekst w takim klimacie,  jakim jest piosenka Avril Lavinge. Pragnęłam, aby tekst piosenki był w stanie doprowadzić niejedną osobę do łez, jak i mnie samą. Dodatkowo mogę przyznać, że moje odczucia są teraz inne niż na początku, gdy zaczęłam tworzyć. Czuję, że to jeszcze nie jest to, czego oczekiwałam i wiem, że stać mnie na jeszcze więcej.

5 komentarzy:

  1. Ładna.
    Słuchając od kilkunastu lat muzyki korennskiej, tam w popkulturze takich piosenek jest mnóstwo.
    Tak czy inaczej masz talent pisarski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem taka sytuacje i to bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo prawdziwy i piękny tekst! :)
    Zapraszam do mnie na http://w-swiecie-kultury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny teskt, bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie napisany test i muszę przyznać, że masz talent pisarski :).
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.