1.08.2015

#Nazywam się bloger 2015



 Na wstępie chciałabym wytłumaczyć tytuł dzisiejszego wpisu i objaśnić o co chodzi. 
#NAZYWAM SIĘ BLOGER 2015 jest to akcja, która ma na celu promowanie blogowania. My, czyli blogerzy jako uczestnicy tego całego zgromadzenia mamy w dzisiejszych postach pokazać, że to nasza pasja i napisać czemu to kochamy, tworzymy itp.
 Doskonale pamiętam swoje początki w blogosferze. Wiem, jak było ciężko zacząć, aby przywołać, zachęcić nowych czytelników. Ten blog był całkiem inny niż obecnie. Dokonałam tutaj wielkich zmian. Zmieniłam wygląd, nazwę, tematykę strony. Jednym słowem wszystko! Pisałam tutaj o czymś innym, zwyczajnie o sobie. Nie było tu żadnej mojej twórczości, ani nic z tych rzeczy. Chciałam tylko pokazać swoją pasję do muzyki, pisania piosenek. Po prostu siebie. Na początku było dobrze, do momentu, gdy zaczęła wzrastać liczba negatywnych komentarzy na mój temat. Zmusiło mnie to do zawieszenia bloga. Mimo tego NIE PODDAŁAM SIĘ!
 Po ponad półrocznej przerwie zatęskniłam się za blogowaniem. Brakowało mi tych pozytywnych komentarzy, tych emocji, że komuś podoba się to co piszę, a to mnie bardzo motywowało do dalszej pracy. 
 Pewnego dnia postanowiłam wrócić i zacząć jeszcze raz. Tym razem wiedziałam o czym będę pisać. Dodając swoje teksty na Facebookową grupę z opisami, ludziom spodobało się to, co piszę. Na blogu chciałam pokazać się z jeszcze lepszej strony i udowodnić, że potrafię być dobra w tym, co robię. Czy tak naprawdę jest? Odpowiedź na to pytanie zostawiam Wam. 
 Blogowanie na początku było dla mnie czymś nowym. Było to dla mnie jako dodatkowe zajęcie. Po mojej długiej nieobecności uświadomiłam sobie, że to jest moja pasja, którą chcę rozwijać! 
 Dlaczego to kocham? Tutaj mogę pisać to co mam do przekazania innym, ale również pokazać swoje zainteresowania ludziom, jakim jest pisanie, tworzenie m.in. swoich własnych opisów.
 Bycie blogerem jest dla mnie takim małym wyróżnieniem z tłumu. Z moich dalszych, a nawet bliższych znajomych nikt nie posiada takiej pasji jaką ja mam. Są osoby, które oczywiście nie wiedzą, że wróciłam. Wystarczy, że najbliższe mi osoby wiedzą i pochwalają to, co robię. 
 Blogowanie jest dla mnie czymś wspaniałym. To stało się nie tylko pasją, ale i moim obowiązkiem. Czasem trzeba tutaj coś napisać, aby nie widniało tu nudą itd. Chętnie dodaję nowe posty, choć nie zawsze wiem o czym pisać. Oczywiście nic na siłę. Żeby post był dobry to najlepiej pisać, jak ma się wenę i pomysł i dlatego nie mam określonego czasu do dodawana kolejnej wpisu.



57 komentarzy:

  1. Świetna akcja!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądry i pozytywny post. Muszę przyznać trudno się wybić w dzisiejszym świecie,ale jest możliwe. Pozdrawiam Kmai
    http://kmaizyjchwila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też założyłam bloga dawno temu, niestety nigdy nie mam czasu i ze względu na to wstawiam same zdjęcia z sesji zdjęciowych, które wykonałam bez żadnych opisów. Zazdroszczę Ci wytrwałości i wiary w to co robisz, czyli blogowanie. Nie poddawaj się! Świetnie, że do tego wróciłaś :)
    Zapraszam do mnie, może coś Ci wpadnie w oko, mile widziany szczery komentarz :)
    http://kanasapa15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu moje motto, żeby nigdy nie poddawać się i walczyć :) Oczywiście blog odwiedzony i skomentowane :3

      Usuń
  4. Ciekawy post i blog :)

    Zapraszam na mój post dotyczący tej akcji! :)
    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/2015/08/nazywam-sie-bloger-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wróciłaś do blogowania. Niestety coraz mniej ludzi rezygnuje z tego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz więcej* przepraszam, za błąd.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje licze na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i bardzo motywujący. Też pisałam post o tej akcji :).

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3
      Oczywiście chętnie wejdę i poczytam ;)

      Usuń
  9. Świetny pomysł na posta. I ja ostatnio miałam ochotę dołączyć do akcji- ale co z tego będzie, sama nie wiem. Pozdrawiam, leci obserwacja!

    Co nowego? Możliwość zostania nominowanym do Liebster Blog Award! Wystarczy skomentować najnowszy post, podając link do swojego bloga, by później ewentualnie zostać wylosowanym :3 Zapraszam serdecznie!

    http://hint-of-relief.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w blogosferze jestem ponad dwa lata :) Również zmieniłam tematykę bloga, wygląd i link. Obecnie jestem dumna z tego co tworzę :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, że zadowala Cię to co tworzysz ;) Tak powinno być :)

      Usuń
  11. Najważniejsze by samemu czuć dumę spełnienie. Pisanie działa kojąco. Ciekawa historia. :) No cóż, o akcji słyszałam, ale blog, który aktualnie prowadzę, nie ma nawet roku, a poprzednie to była klapa, na dodatek na wp.pl, byłam głupawym dzieciakiem, bez pomysłu. Teraz czuję sens, bo blog to moje male dziecko, które jest do mnie podobne kropla w krople. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mogłaś spróbować :) Moje poprzednie wpisy też nie były żadną rewelacją :p
      Fajnie, że teraz wiesz co pisać :)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawie napisałaś! Również wzięłam udział w tej akcji :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. CIekawy post ;)
    http://oleksandrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też biorę udział w tej akcji :)
    www.hairlineheavens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dobry post!
    zapraszam do siebie
    moze zaobserwujesz?
    talisafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Blogowanie jest moją pasją,początki były trudne,ale później jest coraz lepiej i lepiej, powiem jedno - warto jest tego spróbować
    kinguniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta akcja, też miałam wziąć udział, ale jednak mi nie wyszło i się nie wyrobiłam na czas z postem...
    mój blog - klik
    Może spodoba Ci się coś na moim blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre blogerki dodawały posty później z wielu powodów :)

      Usuń
  18. This is such an amazing post! thanks for sharing:) Do you want to support each other’s blog by following each other?:) Please let me know if you’s like to so I can follow you right back x

    kisses
    http://www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super akcja i bardzo dobrze, że się nie poddałaś! :)
    http://byloony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam o tej akcji, świetny pomysł!
    Widać, że blogowanie to Twoja pasja!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    olga-dz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog!!!
    Zapraszam do mnie http://pinkk-dress.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też niedawno zaczęłam i Cieszę się z każdego obserwatora i wyświetlenia :D Fajny post!

    Zapraszam do mnie na nowy post http://behappyandbeactive.blogspot.com/2015/08/sport-outfit.html?m=1 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post oraz na prawdę fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa akcja, chętnie dowiem się o niej czegoś więcej! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akcja już minęła ;) Wszyscy blogerzy mieli dodać posty 1 sierpnia :)

      Usuń
  25. Szkoda że nie usłyszałam o tej akcji wcześniej, naskrobałabym coś może 😂 Świetny post!
    http://style-and-photos-of-martha.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post.

    http://sandrabozekphotography.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja sama też niestety nie słyszałam o tej akcji, a szkoda, bo z chęcią wzięłabym udział, no cóż, może jeszcze kiedyś na coś trafię ahha :)

    Zaczęłam niedawno współpracę, fajnie jakby wypaliło Także proszę o wsparcie.
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/2015/08/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jeszcze będzie taka akcja to oczywiście zachęcam :)

      Usuń
  28. Też pierwszy raz słyszę o tej akcji. Ciekawa. Na pewno ktoś zyska dzięki niej nową pasję lub odzyska siły do ponownego blogowania! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  29. Mojego bloga tworzyłam z myślą, że będziemy go pisać całą rodziną. Okazało się jednak, że tylko ja się udzielała, więc go spersonalizowałam. Po jakimś czasie też zmieniłam wszystko (włączając adres strony, wygląd i treść postów). Niestety moi znajomi dowiedzieli się i o tym, więc już nie piszę aż tak swobodnie, ale mimo wszystko już go nie zamierzam porzucać, jak się raz zdarzyło.
    Z tą akcją nie miałam styczności. ;)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo :) Mimo wszystko trzeba pisać jeśli się to podoba, kocha ;)

      Usuń
  30. Fajny pomysł na ten post, ja napisałam go trochę inaczej.

    wiki-wikitta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie przeczytam go jeszcze raz i sprawdzę co należy poprawić, aby było dobrze ;)

      Usuń
  31. pierwszy raz o tym słyszę,ale ogólnie fajna akcja ;)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.