6.01.2024

Sens życia




2/03/2022

Zbyt wiele zabija mnie

Błądzę nie wiedząc gdzie idę 
Chciałabym odnaleźć życia sens
Lecz mam za dużo ran
Wciąż czuję cios noża 
Zbyt wiele zabija mnie 
Zbyt wiele zabija mnie 

Wszędzie są kłamstwa, nic nie jest prawdą
Tylko same słowa, które mnie ranią
Nie mogę nic powiedzieć
Za bardzo boję się
Co jeszcze wydarzy się?
Nie wiem 

Błądzę nie wiedząc gdzie idę
Chciałabym odnaleźć życia sens
Lecz mam za dużo ran
Wciąż czuję cios noża  
Zbyt wiele zabija mnie 
Zbyt wiele zabija mnie 

Nie chcę dłużej udawać, że jest dobrze
Co dzień zakładam maskę, nikt nie wie, co czuję
Już dawno przestałam być sobą
Wszyscy tylko mój uśmiech widzą
Nikt nie, że to kłamstwo

Błądzę nie wiedząc gdzie idę 
Chciałabym odnaleźć życia sens
Lecz mam za dużo ran
Wciąż czuję cios noża 
Zbyt wiele zabija mnie 
Zbyt wiele zabija mnie 

Nic się nie zmienia
Pragnę zatrzymać ten zły czas
By móc wyjść z cienia
W końcu przestać się bać
Chcę poczuć się szczęśliwa i odnaleźć sens życia 

Błądzę nie wiedząc gdzie idę 
Chciałabym odnaleźć życia sens
Lecz mam za dużo ran
Wciąż czuję cios noża 
Zbyt wiele zabija mnie 
Zbyt wiele zabija mnie 

Błądzę nie wiedząc gdzie idę 
Chciałabym odnaleźć życia sens
Lecz mam za dużo ran
Wciąż czuję cios noża 
Zbyt wiele zabija mnie 
Zbyt wiele zabija mnie 





------------------------------------
 Nieraz przychodzi taki czas, że człowiek czuje się źle. Nagle traci sens życia i nie ma nic, co mogłoby wywołać prawdziwy uśmiech na twarzy. Za dużo dzieje się złego, przez co czuć tylko ból, który stopniowo zabija. Okłamuje samego siebie, że wszystko jest dobrze, a tak naprawdę prawda jest zupełnie inna, nie jesteśmy sobą. Mimo to jest nam wygodniej udawać, że nic nas nie boli, niż każdemu tłumaczyć, dlaczego czujemy się źle. Błądzimy szukając tego, co ukoi nasz wewnętrzny ból, lecz to nie jest łatwe. Wtedy niczego innego nie pragniemy, jak przestać się bać i poczuć znowu szczęście, które jest prawdziwe. Choć nic nas nie cieszy to warto znaleźć to, co wywoła uśmiech na naszej twarzy. Czasem najprostsze rzeczy potrafią sprawić, że zapominamy o tym, co złe i potrafimy ponownie szczerze się uśmiechnąć. Nie pozwól, aby cokolwiek było w stanie cię zabić. Walcz o to, by mieć dla kogo i po co żyć. Wiem, że nie jest łatwo znaleźć ten sens życia to mimo wszystko warto szukać go tam, gdzie poprzednio wywołało u nas szczęście. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.