24.07.2023

Toksyczne relacje



1/03/2022

Nic nie zmienia się

Nie wiem dokąd dalej biec 
Próbuję schować się przed świata złem 
Choć jeszcze niejeden raz
Poczuję cios noża
Będę tak samo czuć się
Bo nic nie zmienia się

Za dużo kłamstw, za mało prawdy
Większość twoich słów tylko mnie rani
Choć miłość wiele znaczeń ma 
To jednak coś jest nie tak
Czy to wszystko przetrwa?
Nie wiem

Nie wiem dokąd dalej biec 
Próbuję schować się przed świata złem 
Choć jeszcze niejeden raz
Poczuję cios noża
Będę tak samo czuć się
Bo nic nie zmienia się

Myślałam, że cię znam, lecz teraz to nie ty
Zbyt wiele zmieniło nas, by kochać tak jak kiedyś
Mimo, że kocham cię tak samo
To ostatnio coś się wydarzyło
I już nie jest tak jak było

Nie wiem dokąd dalej biec 
Próbuję schować się przed świata złem 
Choć jeszcze niejeden raz
Poczuję cios noża
Będę tak samo czuć się
Bo nic nie zmienia się

Za każdym razem do tego wracam
Jak było dobrze nam 
Lecz po drodze coś stało się 
I teraz nie wiem czego chcesz
Ja już gubię się
Nie mogę tak dłużej

Nie wiem dokąd dalej biec 
Próbuję schować się przed świata złem 
Choć jeszcze niejeden raz
Poczuję cios noża
Będę tak samo czuć się
Bo nic nie zmienia się

Nie wiem dokąd dalej biec 
Próbuję schować się przed świata złem 
Choć jeszcze niejeden raz
Poczuję cios noża
Będę tak samo czuć się
Bo nic nie zmienia się



--------------------------------------
 Czasem człowiek chciałby się schować przed wszystkim co złe, lecz niestety jest to niemożliwe. Wszelkie trudy życia codziennego, słowa innych potrafią ranić, jak ostry nóż. Ciężko wytrwać w świecie pełnym problemów i toksycznych relacjach, ale jeśli ma się na coś wpływ to warto to zmienić. Szukajmy rozwiązań, które mogą choć odrobinę pomóc i pozbądźmy się ludzi, którzy wyniszczają nas psychicznie. Wiele słyszy się o niezdrowych relacjach i to nie tylko w związku. Na początku może nam wydawać się, że wszystko jest dobrze, ale z czasem dociera do nas, jak bardzo niektórzy mogą się zmienić. Liczymy na to, że wszystko będzie tak, jak kiedyś. Ja na szczęście nie spotkałam się z taką relacją, a pisząc tekst piosenki "nic nie zmienia się" miał opowiadać o nieszczęśliwej miłości, która obumiera, lecz z czasem zaczęłam odbierać ten utwór inaczej. Wiem, że nie jest łatwo odejść od niektórych ludzi, gdyż człowiek potrafi uzależnić się od innych. Jednak warto przemyśleć sobie, czy warto brnąć w to dalej. Zdrowie psychiczne też jest ważne, a niektóre blizny z przeszłości potrafią o sobie przypominać latami. Dlatego żyjcie wszyscy w zdrowych relacjach i pielęgnuje tylko te związki, które na to zasługują, a toksycznych ludzi pozbądźcie się, by nie zatruwali wam więcej życia. 

1 komentarz:

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.