24.11.2021

Nie patrząc za siebie


19/11/2021

Nieważne


Nie powiedział nikt, że to będzie proste
Próbuję odnaleźć dobrą drogę
Błądziłam, lecz dzisiaj idę nie patrząc za siebie
To jest nowy początek

Na przeszłość nie patrzę już
To teraz nieważne jest by móc
Z uśmiechem przed siebie iść
Spraw, by przyszłość mogła lepsza być 
To co było nieważne jest już

Nieustannie słyszę, jak ktoś mnie krytykuje
Tak naprawdę nie zna mnie nikt
Tylko ja wiem, jak mam żyć
Najlepiej znam samą siebie
Idę przed siebie
To jest nowy początek

Na przeszłość nie patrzę już
To teraz nieważne jest by móc
Z uśmiechem przed siebie iść
Spraw, by przyszłość mogła lepsza być 
To co było nieważne jest już

A gdyby tak skoczyć do gwiazd
Pokażę wszystkim na co mnie stać
Niech inni mówią co chcą
Ja będę podążać własną drogą 

Na przeszłość nie patrzę już
To teraz nieważne jest by móc
Z uśmiechem przed siebie iść
Spraw, by przyszłość mogła lepsza być 
To co było nieważne jest już





-------------------------------------------
 Ile razy rozpamiętywaliście przeszłość, przez co nie mogliście zrobić kroku do przodu? Pewnie wiele razy się zdarzyło, że wracaliście do tego, co już było. Wtedy zamiast sprawić, by przyszłość była lepsza to wraca się wspomnieniami do najgorszych momentów. W życiu można ponieść wiele porażek, co powoduje, że tracimy motywację. Tak naprawdę powinniśmy brać lekcję z tego, co przeżyliśmy kiedyś, uczyć się na błędach i skupić się na tym, by następne chwile były tymi dobrymi. Człowiek ma prawo mieć gorszy czas, zbłądzić, ale zawsze można próbować odnaleźć tę dobrą drogę. Idź z uśmiechem przed siebie i ignoruj negatywne komentarze, które cię demotywują. Skup się na tym, by to tobie było najlepiej. Pokaż wszystkim na co cię stać, ile możesz osiągnąć. Niech nieważna stanie się przeszłość oraz ludzie, którzy nie wnoszą nic dobrego do naszego życia. 

......
 Napisanie własnej wersji tekstu nowej piosenki Dawida Kwiatkowskiego przyszło mi do głowy spontanicznie. Pewnego wieczoru słysząc ten utwór w samochodzie stwierdziłam, że może stworzę własną wersję. Następnego dnia do południa już miałam napisane wszystkie wersy, a pisanie całości zajęło mi dosłownie parę minut. Szczerze to myślałam, że zajmie mi to o wiele więcej czasu i pojawią się większe trudności przy tworzeniu, lecz było zupełnie inaczej. Przyznam, że poczułam się trochę, jak za dawnych czasów, gdy moje pierwsze teksty powstawały w zaledwie kilka chwil i byłam dumna z efektów. Tym razem też tak było. Po niewielkich poprawkach już miałam pewność, że to jest to, co bez wahania mogę opublikować, a efekt końcowy jest dla mnie zadowalający. Niejednokrotnie już wspominałam, że czasem ciężko jest mi napisać pracę, z której będę od razu zadowolona, więc teraz mogę przyznać, że osiągnęłam swój mały sukces.

1 komentarz:

  1. Zaskoczyłaś mnie tym wpisem! Przyznam szczerze, że skłania do refleksji. Listopad ogólnie jest chyba takim czasem refleksyjnym. Jeszcze chciałabyś sobie zrobić podsumowanie: gdzie znajdujesz się w tym momencie, chciałabym cię zaprosić na mój ostatni wpis na moim blogu odrudej.pl - podsumowanie roczne. Myślę, że da on ci wyjątkową wartość! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.