19.10.2021

Ten stan

 


8/09/2021

Zakochana

A ja Cię kocham 

Pamiętam jak pierwszy raz ujrzałam Cię
Uśmiech Twój piękny tak zauroczył mnie
A usta twe sprawiły, że chciałam więcej
Tylko Ciebie chcę

Gdy pierwszy raz stąd zabrałeś mnie, mnie
Wiedziałam, że razem możemy więcej, więcej
Pisałam o Tobie, że moją weną stałeś się
Ty kochasz tak, że mi serce kradniesz

A ja kocham Cię
Przez to tak bardzo marzę już o ślubie 
O ślubie już
I mam nadzieję, że ty też tak chcesz
Pachniesz tak słodko wiesz?
Tak kocham Cię, kocham Cię
Tak bardzo kocham 

A ja kocham Cię
Przez to tak bardzo marzę już o ślubie 
O ślubie już
I mam nadzieję, że ty też tak chcesz
Pachniesz tak słodko wiesz?
Tak kocham Cię, kocham Cię
Tak bardzo kocham 

Całe dnie zapisuję Twój widok byś zawsze mógł w mojej głowie być
Lubię, gdy na przejażdżkę zabierasz mnie
Razem w dal, wolności smak

Gdy pierwszy raz stąd zabrałeś mnie, mnie
Wiedziałam, że razem możemy więcej, więcej
Pisałam o Tobie, że moją weną stałeś się
Ty kochasz tak, że mi serce kradniesz

A ja kocham Cię
Przez to tak bardzo marzę już o ślubie 
O ślubie już
I mam nadzieję, że ty też tak chcesz
Pachniesz tak słodko wiesz?
Tak kocham Cię, kocham Cię
Tak bardzo kocham 

A ja kocham Cię
Przez to tak bardzo marzę już o ślubie 
O ślubie już
I mam nadzieję, że ty też tak chcesz
Pachniesz tak słodko wiesz?
Tak kocham Cię, kocham Cię
Tak bardzo kocham 

Czy oszalałam?
Się zakochałam
Już wiele lat w Tobie zakochana

A ja kocham Cię
Przez to tak bardzo marzę już o ślubie 
O ślubie już
I mam nadzieję, że ty też tak chcesz
Pachniesz tak słodko wiesz?
Tak kocham Cię, kocham Cię
Tak bardzo kocham 

A ja kocham Cię
Przez to tak bardzo marzę już o ślubie 
O ślubie już
I mam nadzieję, że ty też tak chcesz
Pachniesz tak słodko wiesz?
Tak kocham Cię, kocham Cię
Tak bardzo kocham 





--------------------------------------------------
 Jak to jest możliwe, gdy jesteśmy z kimś tak blisko to wiemy, że to jest ta jedyna osoba, z którą chcemy spędzić całe swoje życie? Jak to jest kochać na tyle mocno, by zacząć wyobrażać sobie wspólną przyszłość, a następnie ją planować i stopniowo realizować wspólne plany? Kto doznał takiego uczucia ten wie, jaki to wyjątkowy stan. To wszystko zaczyna się od tego wyjątkowego uśmiechu oraz spojrzenia, które zaczyna przyciągać. Później bez przerwy myśli się o tej osobie, nie mogąc wyrzucić jej ze swojej głowy, a to trochę miesza w naszej codzienności. Gdy jesteście ze sobą coraz bliżej to spędzacie razem wiele czasu, zbierając wspólne wspomnienia. To pozwala nam przekonać się, że ktoś jest na tyle wyjątkowy, by powierzyć mu swoje serce i iść razem przez życie, które czasem bywa okrutne. Mimo to każdy trud oraz przeciwność jesteście w stanie pokonać wspólnie. W końcu na tym polega miłość - na wzajemnym szacunku i wspieraniu się, gdy jest źle oraz wspólnym celebrowaniu każdej dobrej chwili.

.....
Jeden wieczór i nagła wena twórcza wystarczyły, by napisać własną wersję tekstu utworu Sanah. Słysząc pierwszy raz piosenkę "Ten stan" wiedziałam, że będę chciała stworzyć tekst, który będzie mówił o tej wyjątkowej dla mnie osobie. Zanim zabrałam się do pisania nie spodziewałam się, że moja wersja będzie bardzo podobna do oryginału, a właśnie chciałam tego uniknąć. Mimo to w ostateczności zdecydowałam się opublikować utwór. W końcu jestem zadowolona z mojej twórczości i pomimo większych podobieństw tekst jest taki, jaki chciałam. Poza tym, gdy piszę jakąkolwiek pracę inspirowaną innym artystą to staram się zawsze to zaznaczyć i wspomnieć pod publikowanym tekstem. Wolę uniknąć nieporozumień między innymi ludźmi, gdyż pokazując moją twórczość sama jestem narażona przede wszystkim na plagiat, z którym miałam już do czynienia. Gdyby ktokolwiek szukałby inspiracji w moich pracach i to nie mam nic przeciwko. Oczywiście tylko pod warunkiem, jeśli zostanie wspomniane o tym skąd i od kogo ta inspiracja została zaczerpnięta. 

1 komentarz:

  1. Świetny tekst! Bardzo lubię wersję Sanah, ale Twoja jeszcze bardziej mi się podoba ❤

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.