26.08.2021

Bądź tym, kim chcesz!




17/08/2021

Oto ja

Tak długo żyję w cieniu
Czuję, że nie ma dla mnie miejsca tu
Mówili, że mam idealna być
Nie robić błędów i wiedzieć jak mam żyć
Lecz przestaję słuchać innych
Podążam swą drogą, by znaleźć się tam gdzie chcę
I móc spełniać się 

Gdy ktoś będzie chciał złamać mnie 
Poczuję siłę i będę przed siebie biec
Mimo błędów, mimo wad
Będę tym kim chcę, oto ja
Nie będę już się kryć
Zacznę po swojemu żyć
Podążam tam, gdzie radości smak
Obrażania dosyć mam, oto ja

Kolejny w mym kierunku cios
Nie powali mnie, nie dam się, bo chcę zmienić swój los
Rozbiję to co złe, by wzbić się w górę
Chcę sobą być i zacząć spełniać sny
Już nigdy nie dam złamać się 
Nikt nie powstrzyma mnie
Przestanę się bać

Gdy ktoś będzie chciał złamać mnie 
Poczuję siłę i będę przed siebie biec
Mimo błędów, mimo wad
Będę tym kim chcę, oto ja
Nie będę już się kryć
Zacznę po swojemu żyć
Podążam tam, gdzie radości smak
Obrażania dosyć mam, oto ja

Chcę, żeby wiedział cały świat, że nigdy się nie poddam

Gdy ktoś będzie chciał złamać mnie 
Poczuję siłę i będę przed siebie biec
Mimo błędów, mimo wad
Wiem, że będę tym kim chcę, oto ja
Nie będę już się kryć
Zacznę po swojemu żyć
Podążam tam, gdzie radości smak
Obrażania dosyć mam, oto ja

Już nigdy nie dam złamać się
Nikt nie powstrzyma mnie
Oto ja






-------------------------------------
 Ile razy słyszeliście jacy powinniście być oraz jak postępować? Ile osób wytykało wam najdrobniejsze błędy i zarzucało, że nie macie prawa ich popełniać? Nie powinno być tak, że ktoś mówi nam, jak mamy żyć. Każdy ma swoje życie i powinien je przeżyć, jak chce oraz korzystać z niego w taki sposób, jaki mu się podoba. Za nas życia nikt nie przeżyje. Nie powinniśmy słuchać innych, gdy mówią nam co mamy robić. Tylko my wiemy, co jest dla nas ważne i sprawia nam radość. Bądźmy kim chcemy, żyjmy po swojemu, nie zmieniajmy się dla kogoś. Nikt poza nami nie wie, co dla nas jest najlepsze. A jeśli ktoś wmawia wam, że jesteście beznadziejni w tym, co robicie, mimo to podążajcie za własnym głosem, robiąc swoje. Sama wiele razy słyszałam, że nie jestem dobra w wielu rzeczach np. takich jak pisanie. W przeszłości najbardziej wytykano mi, że prowadzę bloga, a to właśnie dzięki niemu odkryłam siebie. Gdybym posłuchała się osób, którym to przeszkadza to już dawno nie miałabym swojej pasji. Jeśli komuś nie podoba się to, czym się zajmuję to już mnie to nie interesuje. W końcu nie krzywdzę tym innych, a wręcz uszczęśliwiam siebie. Dlatego skupiam się na tym, by robić rzeczy, które dają mi szczęście. Rozwijam swoje pasje, jednocześnie mając swoje miejsce, do którego mogę uciec od codzienności. I tak już  to trwa od 7 lat. 

6 komentarzy:

  1. Mnie także komentarze motywują do tworzenia. Jeśli chodzi o to bycie sobą, to dziś chyba jedno z najpopularniejszych haseł. Tylko niestety pustych haseł. Dziś bycie sobą to niestety dla większości uleganie modom i zarówno tym światopoglądowym, jak i wizerunkowym. Bądź sobą, ale nikt nie akceptuje siebie takim, jakim jest, mam tu na myśli zabiegi upiększające,wrzucanie idealnych fotek na insta. Sztuczność goni sztuczność. Zapraszam do siebie na Dziennikarskie inspiracje blog Marta Wiechowska. Niestety nie mogę udostępniać linków. Można mnie znaleźć wpisując w wyszukiwarce nazwę bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rób to co kochasz, bo ludziom i tak nie dogodzisz, to jest pójście za sobą i bycie saba. Życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób to co kochasz, to jest pójście za sobą, ludziom i tak nie dogodzisz. Życzmę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni się zgadzam, piękne słowa. Niech każdy robi to, co chce, jeśli tylko nie robi tym krzywdy sobie albo innym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo odważny i inspirujący wpis. Nie boisz się wyrażać siebie i o to właśnie chodzi. Świat jest pokręcony i często trzeba mocno zacisnąć zęby. Pozdrawiam cieplutko, zapraszam do siebie i czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy ma swoje życie, jednak wielu się w tym życiu pogubiło. Sami nie wiemy czego chcemy. Wątpimy w swoje wybory. Ten kto wie kim chce być, ten kto wie jaki jest jego talent może się uważać za szczęśliwego człowieka.

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.