24.05.2021

Koniec

 


23/05/2021

Koniec

Niebo pełne gwiazd 

Księżyca blask

Nadszedł ten czas

Chciałam na nowo śnić

Odnaleźć mój sen 

Zostawić przeszłość

Bliżej Ciebie

Już nie gubię się

Wiem którędy iść

Zamykam oczy

Czuję twój dotyk

Zabierasz mnie stąd 


Będziemy się śmiać 

Nie wiedząc dlaczego

Na zawsze znikną łzy

Będziemy szczęśliwi jak nigdy

To będzie nasz czas

Wyśnię mój sen na jawie 

Będziemy tańczyć jakby był koniec

Już przestanę się bać 


W spokojną noc 

Będę po plaży iść

Słuchając szumu fal

Dobry czas, który miał szybko skończyć się

W miejscu zatrzymał się

Nic więcej mi już nie trzeba

W rękach mam cały mój świat

Unieśmy się wyżej 

Dotknijmy nieba, by złapać jedną z gwiazd


Będziemy się śmiać 

Nie wiedząc dlaczego

Na zawsze znikną łzy

Będziemy szczęśliwi jak nigdy

To będzie nasz czas

Wyśnię mój sen na jawie 

Będziemy tańczyć jakby był koniec

Już przestanę się bać 





----------------------------------------------
 Życie składa się z dobrych oraz nieprzyjemnych dla nas momentów, a mimo kolorów czasem musi pojawić się szarość, aby ponownie zagościło słońce. Choć nieraz potrafi być bardzo źle, warto nie dać się tym gorszym chwilom, bo nigdy nie wiemy, kiedy nastąpi nasz koniec. Dlatego przestańmy dostrzegać to, co niedobre, a zacznijmy patrzeć na pozytywy w każdej sytuacji. Nie zwracajmy uwagi na opinię innych, żyjmy po swojemu i spełniajmy najmniejsze marzenia. Każda taka drobnostka jest małym krokiem do spełnienia naszego snu. Wyśnijmy swój sen na jawie i pozwólmy cieszyć się życiem. 

.....
 Od dłuższego czasu nie czułam się tak świetnie, że w końcu piszę! Po dwóch godzinach nagłego natchnienia twórczego uzyskałam zadowalający efekt, z którym nie miałam zamiaru zwlekać, aby go pokazać innym. Dzięki nowemu tekstowi piosenki stwierdziłam, że wcale nie powinnam czekać na wenę, której nie ma w moim życiu od miesięcy. Powinnam po prostu usiąść i zacząć tworzyć. Tak po prostu. 
 Obecny utwór nie powstałby, gdyby nie najnowsza piosenka Marty Bijan. Gdy pierwszy raz usłyszałam "piosenkę o końcu" dosłownie zakochałam się. Już wiedziałam, że będę chciała stworzyć moją własną wersję tekstu. Tylko nie spodziewałam się, że dokładnie z tej mojej twórczości będę najbardziej zadowolona, a nawet zakochana w własnym tekście - jak w piosence autorki, która zainspirowała mnie do pisania. 

5 komentarzy:

  1. Cześć przeczytałem kilka twoich wierszy. Widzę że masz zaparcie i faktycznie tworzysz regularnie z czasem wyrobisz sobie unikalny styl ale polecam jednak podszkolić swój warsztat bo sama będziesz do tego dochodziła bardzo długo. Na początek "magia słów" powinna wystarczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle się uczę i niestety wiem, że potrafię popełniać najprostsze błędy. Mimo, że piszę już kilka lat to muszę jeszcze wiele się nauczyć :)
      Dziękuję bardzo za komentarz!

      Usuń
  2. Wartościowy wiersz, z przesłaniem :D Trzeba pamiętać w życiu, że "po burzy zawsze wychodzi słońce".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiersz, lecz tekst piosenki ;) Ale oczywiście nie zaszkodzi napisać nowych wierszy o „końcu” :)

      Usuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.