30.01.2021

100 tekstów piosenek!

28/01/2021

Wstań

Nieustannie szukamy siebie 
Cel niemożliwym staje się
Każdy upadek sprawia, że ciężko podnieść się
Nie tak łatwo gonić za marzeniami, gdy coś powstrzymuje nas
Zamknij oczy i wejdź w inny świat
Nic nie ogranicza wyobraźni twej, więc możesz marzyć o czym tylko chcesz

Wstań i o marzenia walcz
Pokaż, że na wiele Cię stać 
Wielką wartość w sobie masz 
Nie bój się, że coś pójdzie nie tak
Wstań i nie poddawaj się 

Negatywne myśli
Nieudane plany
Ludzie mówią, że nie uda Ci się
Coś ciągnie na dół
Tracisz wiarę
Brak siły, by się wznieść 

Nie tak łatwo gonić za marzeniami, gdy coś powstrzymuje nas
Zamknij oczy i wejdź w inny świat
Nic nie ogranicza wyobraźni twej, więc możesz marzyć o czym tylko chcesz

Wstań i o marzenia walcz
Pokaż, że na wiele Cię stać 
Wielką wartość w sobie masz 
Nie bój się, że coś pójdzie nie tak
Wstań i nie poddawaj się 

Szukając siebie pokaż, że nic nie powstrzyma Cię 



----------------------
 Niejednokrotnie spełniając swoje cele człowiek ma ochotę się poddać i rzucić swoje marzenia w kąt. Porażki sprawiają, że tracimy wiarę w siebie, a nawet myślimy, że najmniejszy sukces nie jest nam dany. Najważniejsze, aby mimo wszystko nigdy nie tracić nadziei. Wszystkie negatywne myśli ciągną na dół, dlatego warto pozbyć się z naszej głowy zbędnego myślenia i spełniać się, nie patrząc na innych. Często boimy się "co powiedzą inni?", a przecież za nas nikt nie przeżyje naszego życia. Ważne, abyśmy czuli się dobrze robiąc to, co najbardziej kochamy. 
 Niejednokrotnie spotykałam na swojej drodze coś, co odbierało mi wiarę. Chciałam przestać robić to, co sprawia mi radość, bo czułam, że nie jestem w tym dobra. Lata pisania nauczyły mnie, że każdy miewa w swoim życiu kryzys twórczy i nie powinno się pisać na siłę. Ten trudny czas trzeba przeczekać i później tworzyć dalej. 
  
 Piszę już prawie 10 lat. Czuję, że mogę nazwać siebie pisarką. Może i do profesjonalizmu jeszcze mi daleko, ale wciąż się uczę oraz chcę wyciągać lekcje z moich błędów pisarskich. Lubię, jak ktoś mnie poprawia, wytknie to, co zrobiłam źle. To mi pomaga stać się jeszcze lepsza w tym, co robię. Jako pisarka chcę osiągnąć coś, z czego będę zadowolona, dzielić się przemyśleniami na różne tematy. Każdy mały krok na przód staje się krokiem do sukcesu. Ja nie muszę osiągać wiele. Wystarczy mi, że spełnię swoje małe cele i będę z nich zadowolona. 

6 komentarzy:

  1. Świetny pozytywny tekst :) Obecnie przyda się nam trochę optymizmu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tekst :)!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo motywujący tekst!
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i motywujący tekst! :)
    Pozdrawiam
    www.muzykanakolkach.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i motywujący tekst!
    Pozdrawiam, Piotrek

    OdpowiedzUsuń
  6. Tekst daje kopa, sama niejednokrotnie się sama hamowałam, pisząc nowy wpis na blogu, no bo "co inni powiedzą?". A teraz się tym nie przejmuję, jestem sobą, czasem jestem infantylna, czasem zrobię jakąś językową gafę, ale to po prostu jestem Ja. Nikt za mnie życia nie przeżyje :D

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.