6.12.2020

Być sobą!


24/07/2016 

Sobą być


Ja wiem, co mówię, więc posłuchaj mnie 

Nie mogę uwierzyć w to, co właśnie dzieje się

Nie chcę już patrzeć wstecz

Chcę iść przed siebie i myśleć pozytywnie

Idę z podniesioną głową

Nie myśląc o tym, co było

Cieszę się z tego, co mam i optymistycznie patrzę na ten świat


Jestem sobą i królową swego życia 

Zabiorę Cię w wspaniałe miejsce

To będzie piękne, chodź ze mną 


Posłuchaj to, co mówię

Wiem, że nie jestem idealna, ale jestem sobą i nie udaję nikogo 

Jaka jestem?

Niedoskonała

Wiem, że mogę być kim zechcę, ale nikt nie może zmienić mnie, bo sobą jestem 


Aby sobą być musisz zaakceptować siebie i myśleć o świecie trochę inaczej

Czyli pozytywniej, niż wcześniej 

To wcale trudne nie jest 

Po prostu sam to musisz chcieć

Zmienić tylko w sobie to, jak patrzysz na wszystko 


Jestem sobą i królową swego życia 

Zabiorę Cię w wspaniałe miejsce

To będzie piękne, chodź ze mną 


Posłuchaj to, co mówię

Wiem, że nie jestem idealna, ale jestem sobą i nie udaję nikogo 

Jaka jestem?

Niedoskonała

Wiem, że mogę być kim zechcę, ale nikt nie może zmienić mnie, bo sobą jestem 


Sobą być możesz w każdej chwili

Sobą być każdy może

Bycie sobą nie jest trudne 

Zaufaj mi, zaufaj mi

Bycie sobą ważne jest 

Możesz nawet być kim chcesz, ale pamiętaj

Nie zmieniaj się 

Sobą zostać


Posłuchaj to, co mówię

Wiem, że nie jestem idealna, ale jestem sobą i nie udaję nikogo 

Jaka jestem?

Niedoskonała

Wiem, że mogę być kim zechcę, ale nikt nie może zmienić mnie, bo sobą jestem 





------------------------------------------
 Bycie sobą nie zawsze jest łatwe. Zdarza się, że boimy się braku akceptacji ze strony innych i udajemy kogoś innego, kim nie jesteśmy. Tak naprawdę powinniśmy mieć to gdzieś. Wszyscy jesteśmy różni i i nie ma na świecie ludzi idealnych, nikt nie jest doskonały. Nie powinniśmy dążyć do tego, aby stać się dla kogoś perfekcyjnym i na siłę zmieniać swoją osobowość. Jeśli mamy się zmieniać to tylko dla siebie. Bycie sobą jest ważne. A jak nie boisz się pokazać swojej prawdziwej osoby to droga do zaakceptowania siebie będzie jeszcze łatwiejsza.

.....
 Pewnego dnia, gdy przypadkowo natchnęłam się na mój zeszyt ze starszymi tekstami piosenek postanowiłam, że przejrzę notes i powspominam moje poważniejsze początki w pisaniu. Byłam zaskoczona, gdy znalazłam utwór, który o dziwo nie został w ogóle opublikowany. Miałam pewność, że bardzo dawno tekst ujrzał światło dzienne, ale po przeszukaniu całego bloga nic nie znalazłam. Stwierdziłam, że moja praca nie należy do tych gorszych, więc dopiero po ponad 4 latach pokazuję go gdziekolwiek. Oczywiście nie obeszło się bez poprawek. Wprowadzenie niewielkich zmian według mnie było konieczne, aby nadać większy sens tekstowi do muzyki. Dodatkowo pierwszy raz w mojej "małej karierze" blogowej pokazałam cały utwór przed zrobieniem poprawek. Zawsze, gdy jestem pewna dzieła to dopiero publikuję całość, która dla mnie jest bez rażących błędów i napisane słowa odpowiadają melodyjnie do pisanej muzyki. 

 Odnośnie bloga trochę wieje pustką. Brak nowych tekstów oznacza wstrzymanie się z publikowaniem nowych wpisów. Postanowiłam na siłę nie tworzyć, ale mimo wszystko będę próbować pisać. Ostatnio myśląc o moim małym kącie w internecie stwierdziłam, co będzie najlepsze. Według mnie najlepszym rozwiązaniem w prowadzeniu strony, a brakiem niewielkiej weny twórczej jest publikowaniu tekstów, które dla mojej osoby będą dobrze napisane i warte uwagi. Oczywiście w najbliższym czasie może bardzo mało zdarzyć się takich prac, a to może oznaczać nie za częstą publikację postów. Nie chcę całkowicie stąd zniknąć. Wręcz przeciwnie! Chciałabym mimo wszystko publikować dalej, bez przeszkód i być zadowolona z tego, co pragnę pokazać innym oraz dzielić się pasją. W końcu to kilka lat mojego zainteresowania do pisania i każdy nowy tekst buduje blog. Dzięki temu on istnieje. 

3 komentarze:

  1. Bycie sobą jest bardzo ważne, gdyż pozwala nam to mieć stały kontakt ze sobą samym – gdy jeszcze wyrażamy samych siebie na najwyższym poziomie (do czego -uważam – należy dążyć) wchodzimy niewątpliwie na wyższy stopień swojego człowieczeństwa.

    Jeśli chodzi o tekst, sądziłam, że to Twój wiersz – ja również lubię tłumaczyć teksty, chociaż jest ich w Internecie sporo. Wybacz, ponieważ napisałaś, że ważne jest dla Ciebie to, by tekst nie posiadał rażących błędów, pozwolę sobie zauważyć kilka – głównie chodzi o przestawienie przypadków np.” Posłuchaj to, co mówię” – lepiej brzmiałoby to w dopełniaczu „Posłuchaj tego, co mówię” – gdyby się bardzo uprzeć, kilka innych błędów również się tam znajdzie. Ale także na tym polega ta może niewdzięczna, ale piękna praca tłumacza; na samodoskonaleniu poprzez poprawianie :- ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie komentarze doceniam najbardziej, gdy ktoś wskaże mi nawet taki prosty błąd, jaki napisałaś i napisze, jak byłoby lepiej. To na pewno zawsze pomoże w pisaniu 🙂 Dziękuję bardzo za komentarz i pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem sobą i też pisze, prowadzę blogi. Ostatnio napisałam książkę w formie bloga, więc zapraszam https://zycieandzi.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.