6.06.2020

Wracając do wspomnień...



Widzę  coś z daleka
To koń pędzi galopem
Przypomina mi o tym
Co kiedyś było dla mnie ważne
Przeszłość zupełnie inna od teraźniejszości 
Świat lepszy wypełniony spokojem 
Pełnym barw beztroskich z dzieciństwa chwil
Tego mi ciągle brak 
Od kilku dobrych lat  

W życiu nie liczą się rzeczy materialne. Najważniejsza jest rodzina oraz osoby, które przy nas trwają. 

Otwieram drzwi do przeszłości 
Wracając do najpiękniejszych chwil
Gdzie życie było inne 
Każdy dzień przeżywałam z uśmiechem
Nie liczyło się dni z kalendarza
Najważniejsza była zabawa
Znaczenia nie miało nic
Wieczny spokój i brak zbędnych myśli 
Tyle momentów niezapomnianych 
Chciałabym do tego wrócić

Warto wspominać najdrobniejsze chwile naszego życia, jeśli wywołują w nas pozytywne emocje. 

Chciałabym zagrać na gitarze i wydobyć melodię, która może poruszyć serce. 




---------------------------------
 Wspomnienia są bardzo ważną rzeczą w życiu człowieka. Dzięki nim możemy zapomnieć o teraźniejszości i cofnąć się do czasu, gdzie życie było zupełnie inne - lepsze. Ważne, aby móc z radością patrzeć w przeszłość i z uśmiechem wspominać to, co już dawno przeminęło. Dni uciekają bardzo szybko, a z rokiem na rok gromadzi się w naszych głowach coraz więcej chwil, które warto zapamiętać. Choć mogłoby się wydawać, że nie tak dawno przeżywaliśmy w swoim życiu coś pięknego to z czasem można zauważyć, jak momentalnie coś się zmienia i wszystko staje się inne. 

Czas ucieka jak piasek przez palce, lecz wspomnienia zostają na zawsze.

1 komentarz:

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.