13.04.2020

W poszukiwaniu szczęścia


27.04.2019 r. 
Ucieczka

Pragnę uciec od myśli złych 
Nie chcę być już w świecie tym
W mojej głowie, w mojej głowie, w mojej głowie
Panuje chaos, szczęścia zaznać chcę
Pokaż mi dobrą drogę
Zaprowadź tam, gdzie spokój panuje 
W mojej głowie, w mojej głowie, w mojej głowie
To ten moment, zamykam oczy i znikam 

Złap mnie za rękę
Zaprowadź w lepsze miejsce 
Z Tobą mogę być gdziekolwiek 
Chcę zatrzymać dla nas czas
Przy Tobie wiecznie trwać i nigdy Cię nie stracić
Kupmy bilet i wyjedźmy
Pozbądźmy się z życia szarości

Z miłością poszukamy szczęścia 
Nie traćmy nadziei na lepsze życie
W mojej głowie, w mojej głowie, w mojej głowie
Znika strach, bo nie jestem sama

Złap mnie za rękę
Zaprowadź w lepsze miejsce 
Z Tobą mogę być gdziekolwiek 
Chcę zatrzymać dla nas czas
Przy Tobie wiecznie trwać i nigdy Cię nie stracić
Kupmy bilet i wyjedźmy
Pozbądźmy się z życia szarości

Mając siebie 
Możemy sięgać gwiazd 
Przy Tobie życie nabiera barw

Chodź, ucieknijmy stąd 






----------------------------------------------
 Każdy w swoim życiu chciałby czasem zniknąć, bądź uciec gdziekolwiek - byleby jak najdalej. W takich momentach staje się nieistotny cel ucieczki, lecz liczy się to kto trwałby u naszego boku podczas takiej podróży w nieznane. Z niektórymi osobami odnalezienie szczęścia będzie łatwiejsze, choć nie wszystkim pomoże towarzystwo. Czasami warto udać się w samotną wyprawę ze swoimi myślami, by odpocząć od ludzi. 
 Niestety nie zawsze to wszystko wydaje się takie proste. Nie każdy może sobie pozwolić na chwilę wytchnienia w upragnionym zaciszu. Najlepiej wtedy zamknąć oczy i wymarzyć swój własny świat. Wyobraźnia pozwoli nam chociaż na moment przenieść się w miejsce, które umożliwi nam chwilowe wyciszenie i odnalezienie upragnionego szczęścia.  

4 komentarze:

  1. Podoba mi się! I fajny pomysł ze zdjęciem rękopisu, tekst ma wtedy jeszcze lepszy klimat. A co do ucieczki, to na mnie najlepiej działa medytacja, ucieczka, ale wgłąb siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uciec to dla mnie isc na łąkę i rozmyslac ,planowac nowe,lepsze zycie. Nigdy nie jest za pozno na nowa droge. Zapraszam na mojego bloga:http://www.historiauczy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka ucieczka brzmi super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam uciekać, chciałbym to robić częściej. Ucieczki potrafią pomóc poukładać sobie pewne rzeczy w głowie.

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.