3.11.2018

Dzięki Tobie już się nie pogubię


16.02.2018 r.
Dzięki Tobie

Nie mogę iść dalej naprzód
Coś zatrzymuje
Jakaś siła osłabia mnie
Ale nie poddaję się
Bo oparcie mam
Dzięki Tobie
Nie boję się już tak jak dawniej
Moim bohaterem jesteś ty

Jest jak w grze
Wiem jaki mam cel
Wszystko staje się prostsze
I to dzięki tobie
Teraz wiem
W którą mam iść stronę
I to dzięki tobie
Już się nie pogubię

Idę przed siebie z tą myślą
Czując, że mogę wszystko
Nie bać się niczego
Uczę się znów ufać światu
Dzięki tobie
Unosząc się
Złap mnie za dłoń 
I ulecz rany 
Bym mogła dalej biec 
I na nowo śnić

Jest jak w grze
Wiem jaki mam cel
Wszystko staje się prostsze
I to dzięki tobie
Teraz wiem
W którą mam iść stronę
I to dzięki tobie

Uwierzyłeś we mnie
Starasz się pomóc mi
Silną być 
Uczysz mnie
Szczęśliwą, szczęśliwą być
Szczęśliwą, szczęśliwą być
Rozumiesz mnie
Dajesz mi siłę
Mam wiarę, że 
Może być lepiej 
A to wszystko dzięki tobie
Za to dziękuję 
Dziękuję Ci

Jest jak w grze
Wiem jaki mam cel
Wszystko staje się prostsze
I to dzięki tobie
Teraz wiem
W którą mam iść stronę
I to dzięki tobie




-------------------------------------------------------------------
 Bardzo dawno nie publikowałam tekstu piosenki, a to dlatego, że brak mi natchnienia na jakiekolwiek ich pisanie. Ostatnio czuję, że tworzenie takich utworów stało się dla mnie trudne i ciężkie, Odnoszę nawet wrażenie, jakbym stała się w tym znacznie gorsza, niż lepsza, a porównując teksty, które pisałam na początku tego roku z moimi zapiskami w brudnopisie sprzed wiosny to widzę różnicę i odczuwam zmianę w lekkości tworzenia. Zastanawiam się, co się ze mną stało, dlaczego tak się dzieje? Może to tylko kolejny, dłuższy kryzys twórczy, lecz niestety bardzo mnie on niepokoi. 

1 komentarz:

  1. Pamiętam swoją pierwszą, jak i ostatnią piosenkę, którą napisałam. Nie wiem czy którąkolwiek gdzieś publikowałam nawet ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.