20.09.2018

Nikt nie wie, co siedzi w mojej głowie


Czy to lęk 
Zamieszkał we mnie?
Tego nie wie nikt
Z jakim żyję strachem
Co w mej głowie siedzi?
Tylko złe myśli
Są jak demony
Pełne mroku
Boję się na każdym kroku
O każdej porze dnia i nocy
Zaczynam tracić siłę
Lecz nikomu tego nie powiem

Nikt nie wie
Co siedzi w mej głowie
Czy to dobre myśli?
A może jednak złe?
Jeden mętlik
Trudności w podjęciu decyzji

Czasem
Nawiedza mnie strach 
Gwałtowny
Niczym jak burza z piorunami
Nagle przywiewa
Wszelkie obawy
Niszczy każdą dobrą myśl
Żywioł zły

Chmury płyną 
Razem z wiatrem
Który przywiewa
Me uczucia
I myśli
Które nieustannie
W mojej głowie są
Nie mogą uciec
Siedzą we mnie
I nie mogą iść na chwilę
Nawet na spacer





------------------------------------------------------
 W naszych głowach mogą być najprzeróżniejsze przemyślenia, lecz czy zawsze będziemy się dzielić nimi z innymi? Według mnie niekoniecznie. Człowiek czasem potrzebuje chwili dla siebie, aby pobyć sam na sam ze swoim bałaganem w głowie i nikomu nie mówić o tym, co nas dręczy.   
 Towarzyszące myśli mogą skrywać nasz strach, bądź obawy, które są schowane wewnątrz naszej osoby i  nie chcemy pokazywać innym, że coś nas niepokoi, aby nie poczuć się niezrozumiani. Chowamy się ze swoimi emocjami na co dzień, niosąc maskę, jaką jest uśmiech. Z pozoru możemy wydawać się szczęśliwi, lecz jednak w środku nas skrywamy mrok, ciemność, pustkę, a choć w naszym życiu nie będzie dziać się nic negatywnego to i tak wyrzucimy z siebie cały nasz optymizm i będziemy snuć w naszych umysłach mroczne myśli, które pojawiają się często, niekontrolowanie.

 Zdjęcie do tego wpisu zapożyczyłam od Marty Bijan z teledysku "Nasze Miejsce". Następny post opublikowany na stronie będzie zainspirowany najnowszą płytą mojej ulubionej wokalistki. Obiecuję, że potem postaram się zadbać o bardziej optymistyczne teksty.

2 komentarze:

  1. Czasem mamy potrzebę zachować coś dla siebie i to całkowicie normalne, że nie chcemy ujawniać tego światu, jednak ja jestem zdania, że najlepiej wygadać się jakiejś zaufanej osobie :) Wtedy jest dużo lepiej
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami lepiej zachować coś dla siebie. Każdy ma sekrety i to jest dobre. Zachowujemy to co jest dla nas ważne. Warto jednak pamiętać, by nie było tego zbyt dużo

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.