31.08.2018

Dlaczego kocham pisać?


Dałeś mi dar
Choć ze mną Cię już nie ma
Tworzę wiersze
Jakie ty sam tworzyłeś
Gdy kiedyś przy mnie byłeś
Talent mam po Tobie
I pragnę udoskonalić go w sobie
Być lepszą pisarką
Abyś był ze mnie dumny tato!

Wyrażam siebie
Poprzez wiersze
To moje uczucia przelane na papier
Których nie zna nikt
Jak walka uczuć
Która jest udręką
Kłócę się z myślami
Nad pustą kartką
Mogę napisać wszystko
Choć ciągle mam w sobie ten strach 
By nikt nie zajrzał do mojego serca
I zobaczył, co w mej duszy gra

Pismo uczuć
Ujawnia prawdę serca
Prawdziwe uczucia
Zamieszkałe mą duszę
Ukryte przed światem
Wypełnią pustą kartkę
Która mnie wyrazi
Ujawni tysiące myśli
Zamknięte w mojej osobie
Zapisując wszystko na papier

Pełno kartek wyrzuconych
Wiele długopisów wypisanych
Pomimo trudności
Braku weny
Nieustannie tworzę
Nie poddaję się
Choć czasem nie mam nadziei na lepszy tekst
Kontynuuję swoją pracę
Nie przestaję pisać dalej 




--------------------------------------------------------------------
 Pamiętam moje pierwsze teksty, które były wyrazem moich uczuć. Proste słowa zapisywane jako moje małe myśli nie zapowiadały, że będę w przyszłości wiązała z tym jakiekolwiek plany. Teraz, gdy minęło 5 lat wiele się zmieniło. Zaczęłam tworzyć na poważnie, choć początki były naprawdę ciężkie. Nie spodziewałam się, że tak daleko zajdę. Wiem, co piszę i chcę to pokazać ludziom, a blog, który miał przedstawić moją osobę sprawił, że blogowanie stało się dla mnie pasją i pokochałam pisać. Zapragnęłam się rozwijać i zacząć od nowa, z jak najlepszej strony. Udowodniłam, że jednak jestem w czymś dobra, co pozwala mnie wyrazić. W każdej chwili dobrej, bądź złej zawsze mogę tworzyć, a każdy postój w tworzeniu nie sprawił, że rzuciłam pisarstwo. Staję się silniejsza na jakąkolwiek krytykę, a każdą radę biorę sobie do serca i ciągle dążę do perfekcji. Jeśli chcę coś osiągnąć to brak weny lub kryzys twórczy nie może mnie złamać. Nie bez powodu tu publikuję, a Dzień Blogów ma dla mnie znaczenie. Od blogowania moja przygoda z pisarstwem zaczęła się na poważnie i to właśnie moja strona, którą prowadziłam w przeszłości sprawiła, że odnalazłam prawdziwą pasję, którą pokochałam i pragnę rozwijać. Gdyby nie blog to teraz nie tworzyłabym oraz nie byłoby tych wszystkich  ponad 300 tekstów zapisanych w moich zeszycie.

4 komentarze:

  1. ja też kocham pisać , ale mam wadę mam problemy z pisownią , ortografią

    https://emi-skucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię pisać o książkach, przez pewien czas odłożyłam swoje hobby na bok. Teraz gdy wróciłam, wiem, że tego bardzo mi brakowało. Pisząc czuję się szczęśliwsza. A blogowanie wiele mnie nauczyło.
    Pozdrawiam!! I życzę sukcesów.


    http://pasjanaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham pisać. Nadal marzę o wydaniu książki, jednak robię dużo błędów. Może kiedyś się przełamię i wyśle to do jakiegoś wydawnictwa. Póki co mam kanał, który mi wystarczy

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszę bo lubię. Robię to dla siebie, ale także dla paru osób,które to interesuje. Do błędów ortograficznych się nie przyznaję. ;)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.