19.08.2018

Myśli


Dziś nie chcę wracać do domu
Potrzebuję długiego spaceru
W poszukiwaniu ławki myśli 
Pozostać na niej sama jak najdłużej
Z bałaganem w mojej głowie
Który rozwala mi serce
Nie pozwoli zasnąć 
I oderwać od snu złego

Ten strach nawiedza mnie ciągle
On we mnie jest nieustannie
Odwiedza w snach
Chcę, by porwał go wiatr
Zabrały fale 
Jak najdalej 
Aby móc żyć 
Ze spokojem
Bez grama cierpienia i bólu
Przerwać tę ścianę płaczu
Która w mej duszy mieszka
Nie chcę codziennie grać
Pokazywać, że nic mi nie dolega
Udawać, że jestem szczęśliwa

Nie mogę 
Iść do przodu dalej
Pragnę
Pokonać tę barierę 
Co nie pozwala mi się ruszyć 
I przestać beznadziejną być

Mam potrzebę 
Być kochaną
Chcę by ktoś zamienił
Ciemność w światło
Ja już czuję 
Jest tak pusto
Chyba muszę 
Wymienić swe serduszko




----------------------------------------------------------------
 Każdy z nas w swoim życiu czasem ma taką chwilę, gdzie chciałoby się zostać z samym ze sobą i trochę pomyśleć. W naszych głowach może być tysiące pozytywnych, jak i negatywnych myśli, lecz z naszym pesymizmem nie zawsze dzielimy się z innymi. W głębi nas mogą towarzyszyć nam różne lęki, strach, a nawet pragnienia, których nie mamy możliwości zrealizować, a przez to robi nam się bałagan w głowie. Myśli krążą gdzieś nieustannie, a chwila samotności może pozwolić naszej osobie poukładać sobie wszystko, co dręczy nas o czym nikt inny nie wie, poza nami. 

2 komentarze:

  1. Czasem człowiek się zatraca, nie wie czego chce, ale ważne jest to aby ponieść się i walczyć do końca :)!
    Super wpis ♥
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze potrafić spojrzeć na siebie w sposób obiektywny, nie zbyt pozytywny, ani nie przesadnie negatywny. Znaleźć chwilę właśnie na takie przemyślenia. Fajny post. Zapraszam do siebie: takietamklamstewka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.