30.07.2018

Po burzy zawsze wychodzi słońce


Myśli zagubione 
Poszły gdzieś na spacer
Zostawiając mnie samą
Nie mając nikogo obok
Lecz po długiej podróży
Przez gwałtowne burze
Odnajduję drogę
Oraz słońce
I biegnę 
Do Ciebie
Znalazłam swoje szczęście

Gdy patrzę w twoje oczy 
Zielone
Już się nie gubię
Podróżuję nieustannie
Widząc tysiąc gwiazd
W końcu się uśmiecham
Zauważam wszelkie dobro
Którego dawno nie było
To jest coś przyjemnego 
Niczym szum morskich fal
Która wydobywa na brzeg twoją szczerość
Wypełnioną miłością
Którą mnie darzysz z wzajemnością

Czy to jawa
A może sen
Z którego nie mogę
Obudzić się
Ty tu jesteś
Jestem i ja
Jesteśmy razem 
Tak oboje
Idziemy przez świat

Powieki stają się ciężkie
Zasypiam
Znikam stąd
Pojawiam się gdzieś indziej
We śnie 
Czy dobrym?
Na pewno Cię szukam
Abyś mógł mnie za dłoń chwycić
I w dobrą stronę poprowadzić

Warto było walczyć tak
Ten pierwszy raz
O Ciebie
O nas
By tak razem trwać
Z Tobą być
I tulić Cię w ramionach mych






-------------------------------------------------------------------
  Człowiek zawsze musi wiele wycierpieć zanim spotka go coś dobrego. Przeważnie droga do szczęścia jest długa i bardzo trudna do przejścia, lecz warto ją pokonać. Trzeba się nie poddawać i wierzyć, że wszystko, co dobre jest jeszcze przed nami, a zły czas odejdzie w niepamięć, niosąc ze sobą dobre momenty. Czarne chmury kiedyś muszą zniknąć z naszego życia, musi wyjść słońce. To wszystko jest możliwe z odpowiednimi ludźmi, którzy zostali przy nas i wnieśli ze sobą wszelkie dobro oraz nieustannie przekazują nam pozytywną energię. Nasze złamane serca mogą zostać na nowo poskładane, a odnalezione, brakujące elementy układanki stworzą całkowity obraz szczęścia, który tak trudno było nam zbudować. 

1 komentarz:

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.