10.06.2018

Kochać mimo wszystko



Kiedyś chciałam stracić serce
Lecz teraz ono bije tylko dla Ciebie
Pragnęłam kiedyś umrzeć
A zyskałam nadzieję 
Nie chcę żadnych zmian 
Niech nasza miłość będzie wieczna
Promyk nadziei nigdy nie zgasł
By mógł mimo wszystko utrzymać nas

Oczy zmęczone 
Codziennością
Tym co pokonać
Nie jest łatwo
Wszelkie problemy
Które w żaden sposób ukryć
Lecz mając siebie 
Możemy zwyciężyć 
Wspierając się wzajemnie
Będzie lżej
I pokonamy to wszystko
Co niszczy nas oboje

Na początku dla siebie obcy
A teraz nierozłączni 
Nie możemy żyć bez siebie 
Mimo zakazanej miłości
Nie poddajemy się 
Ja jestem dla Ciebie
Ty jesteś dla mnie 
Czego chcieć więcej?
Znamy siebie już na pamięć
I oboje wygramy o nas tę walkę

Miałam sen
Daleki od rzeczywistości
Byłeś w nim ty
Ja z Tobą
Tylko my sami 
W drodze do podróży życia 
Spełniając swoje marzenia
Podbijamy świat 
Nie mając problemów
Zapominamy o tym co było
W tyle zostawiamy przeszłość 
Stając się silniejsi 
Jesteśmy szczęśliwi jak nigdy 




-----------------------------------------------------------
 Wszystko może się układać, być po naszej myśli i tworzyć szczęśliwy związek, lecz trzeba pamiętać, że powinno kochać się mimo trudności, niepowodzeń, po prostu mimo wszystko. Los układa różne scenariusze, nie zawsze będzie dobrze, a każdy z nas ma wady, drastyczną przeszłość oraz osobiste problemy. Miłość nie wybiera, nie ma ideałów, a my sami nie jesteśmy idealni. Jeśli człowiek kocha naprawdę to jest w stanie zaakceptować drugą osobę niezależnie od niedoskonałości, problemów i pomoże przejść przez wszelki życiowy trud, będąc wsparciem oraz starając się w jakikolwiek sposób pomóc. Mając siebie można stać się silniejszym, a trudny czas potrafi pokazać, ile tak naprawdę ludzie dla siebie znaczą i czy prawdziwie wzajemnie się kochają. 

4 komentarze:

  1. Kiedyś myślałam identycznie - że wystarczy BYĆ dla kogoś, z kimś, obok kogoś by wszystko się udało i że we dwójkę można wszystko... ale później dorosłam, skończyłam 30 lat i odkryłam że tak naprawdę słowa nie znaczą nic. Zwłaszcza czyjeś. Pewni możemy być tylko jednego - że kiedyś umrzemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądrze napisane. :) Życzę milego dnia i zapraszam do siebie.
    www.magdalenakaflinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłość to najpiękniejsze co może nas spotkać, ale w naszej erze chyba rzadko zdarza się taka prawdziwa miłość, ta jedyna i do końca jednak warto o nią walczyć i jej szukać :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.