14.05.2018

Nadzieja


Odnalazłam 
Mój promyk słońca
Kawałek mojego serca
Nadzieję na lepsze jutro
Własną drogę z latarnią
Która nigdy nie gaśnie 
I unosi ku górze 

Plaża 
Chcę na niej być
Morze 
Pragnę się w nim zanurzyć
Zostać otulona
Przez fale
Zamieszkać 
Tam na stałe
I już żyć
Ze spokojem

Patrzę na gwiazdę
Najjaśniejszą 
Która jest 
Moją nadzieją
Życiem bez strachu
Z odrobiną dobra
Wiem, że teraz
Będę silniejsza 

Wciąż mam nadzieję
Że może być kiedyś lepiej
Ty nie odejdziesz ode mnie
Ja sama nie zostanę
Wtulę się w twe ramiona
I będę wiedziała, że już wszystko mam
Ciebie, jako cały mój najpiękniejszy świat






----------------------------------------------------------------------
 Wystarczy tylko jedna chwila, aby zmieniła nasz punkt widzenia oraz całe nasze życie. Dobór odpowiednich ludzi sprawi, że będziemy na przyszłość patrzeć z uśmiechem, zamiast z wielkim smutkiem i żalem. Pozytywne nastawienie jest potrzebne, aby nie dać się kolejnym upadkom, które trafiają się każdemu z nas. Oczywiście musimy być silni i robić wszystko, żeby nie stracić tej nadziei, która w trudnych chwilach utrzymuje nas do samego końca. Warto wierzyć i walczyć o ten promyk nadziei, który będzie naszym kluczem na lepsze jutro. Ja go odnalazłam i staram się utrzymać, aby unosił mnie do góry. Teraz przyszedł czas na Ciebie, by szukać i patrzeć w przyszłość z optymizmem!

2 komentarze:

  1. Nadzieja dużo pomaga w osiągnięciu celów. Nigdy nie zapominaj by w siebie wierzyć ;)
    Pierwszy raz trafiłam na Twój blog i już widzę pozytywne nuty, bo trafiłam na ten wpis.
    Pozdrawiam! :D
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. nadzieja matką głupich ale zawsze warto ją mieć;)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.