17.02.2018

Mój cel, to zapomnieć Ciebie!


15.01.2018 r.
Zapomnieć Chcę!

Spójrz na gwiazdy 
Zapisana w nich jest przeszłość
A w niej my
Ciągle tkwi we mnie
Nie chcę mieć Cię w głowie
Pragnę wymazać z pamięci mej
To trudne jest 
Kogoś kochać 
Bez wzajemności
Zapomnieć z dnia na dzień
Czemu tak jest?
Chcę by było łatwiej

Zapomnieć chcę
Tego czego nie miałam 
A pragnęłam mieć 
To jest jak zły sen
Z którego nie mogę obudzić się
Zapomnieć chcę 
Ciebie 
Twego wzroku
Słodkiego uśmiechu 
Który sprawił
Że zakochałam się

Tak to często jest 
Przez mą naiwność 
I delikatne serce
Dużo ciepię
Ja tak już nie chcę
Za wiele dla mnie
Miłości bez wzajemności 
I zerowych szans
Ja już kochać nie chcę

Zapomnieć chcę
Tego czego nie miałam 
A pragnęłam mieć 
To jest jak zły sen
Z którego nie mogę obudzić się
Zapomnieć chcę 
Ciebie 
Twego wzroku
Słodkiego uśmiechu 
Który sprawił
Że zakochałam się

Myślałam, że 
Do tego przyzwyczaję się
Zmaleje ból
Lecz on rośnie
A me złamane serce
Więcej nie udźwignie
To nieuniknione
I dlatego
Wymazać Cię chcę

Zapomnieć chcę
Tego czego nie miałam 
A pragnęłam mieć 
To jest jak zły sen
Z którego nie mogę obudzić się
Zapomnieć chcę 
Ciebie 
Twego wzroku
Słodkiego uśmiechu 
Który sprawił
Że zakochałam się





------------------------------------------------------------------------------------
 Pisząc ten tekst przez dobrą godzinę miałam już melodię w głowie. Trochę inspiracji na pomysł zaczerpnęłam z piosenki Sylwia Lipka - Zapomnieć Chcę, która ostatnio była dość często odtwarzana w moim telefonie. Już wcześniej chciałam napisać coś podobnego do utworu piosenkarki i na szczęście nie miałam prawie żadnego problemu z pisaniem. Mając napisany tekst miałam w głowie myśl, że ten utwór nadaje się idealnie właśnie tylko dla Sylwii Lipki i nawet wyobrażałam sobie, jak ona go śpiewa!
 Teraz będę starała się tworzyć w weselszych klimatach, choć już wczoraj zdążyłam się zainspirować i wieczorem po pracy napisałam tekst, który według mnie jest całkiem pozytywny. Przy wczorajszej wenie już chciałam się poddać i przestać pisać, lecz walka do późna dała mi wyczekiwany rezultat i jestem zadowolona z mojego dzieła. 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci ten wiersz wyszedł. Często do takiego pisania inspiracją może być czyjaś piosenka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nastrojowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszło, piękny tekst:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A masz gdzieś nagraną wersję???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam i ogólnie nie nagrywam, tylko piszę teksty, ale może to kiedyś się zmieni :)

      Usuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.