4.02.2018

Nikt nie zna naszego cierpienia...


  Jest mrok
Czekam na spokój 
Pragnę się nie bać
Lecz coś mi przeszkadza
To głosy
Jakieś nieznane
W tle zegar
Tyka
Godzinę odlicza 
Nie tak strasznie 
Jak myśli w mojej głowie

 Upadki powinny ukształtować człowieka
Lecz u mnie jest różnica
Każde potknięcie mnie osłabia
I wyczerpuje chęć do życia
Zamiast walczyć
Tracę wiarę
Upadam 
Poddaję się 
Nie powinno tak być 
Ale jak tu żyć
Skoro całe me życie
To jeden wielki upadek 

 Czasem czuję się samotna
Taka pusta
I obojętna
Coś jest nie tak
Czuję strach 
On jest tutaj 
We mnie 
Działa na mnie źle 
Jakby depresja
Przez cały ten świat 





-----------------------------------------------------------------------------------------------
 W ostatnim czasie miałam nadmiar natchnienia twórczego. Ciągle pragnęłam tworzyć coś nowego i każdy mój pomysł na wiersz starałam się od razu zapisywać i nieważne, czy to było podczas zasypiania, bądź w drodze do pracy. Przyznam, że nigdy nie miałam jeszcze takiej weny twórczej. W ciągu ostatnich dwóch tygodni napisałam prawie 25 nowych wierszy, gdzie 15 tekstów powstało w ciągu jednego wieczoru, gdzie mój humor uległ pogorszeniu i postanowiłam przelać moje uczucia na kartkę papieru.
 Oczywiście nie mogło zabraknąć tego, co lubię najbardziej pisać, czyli tekstów piosenek! Ponad 2 tygodnie temu udało mi się stworzyć jeden utwór, a w poprzedni weekend powstały dwie wersje jednej piosenki. 
 Najbardziej z tego wszystkiego cieszy mnie fakt, że ostatnio jestem zadowolona ze swoich ostatnich prac, bo bardzo często potrafiła mi towarzyszyć myśl, że stać mnie na jeszcze więcej. 

6 komentarzy:

  1. Poezja to coś co we mnie siedzi od dziecka, sama również tworzę, dlatego staram się docenić każde słowo, które ktoś sklecił i nie bał otwarcie go upublicznić. Wielkie chapeau bas! Napisz to z przyjemnością wymienię się doświadczeniami. |K.

    https://cleosevhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie dziś bardzo ponuro i smutno. To prawda, często nikt nie zna naszych uczuć, które są gdzieś głęboko ukryte. U mnie dla odmiany bardzo pozytywny post http://dosiegajacmarzen.blogspot.com/2018/02/swiat-nalezy-do-nas.html . Zajrzyj ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając ten post pomyślałem o dwóch kwestiach, do których byłbym rad, gdybyś się odniosła. Po pierwsze pragnąłbym byś rzekła mi czym są dla Ciebie wiersze, które piszesz. Następnie chciałbym też wiedzieć, czy przy ilości tworów, które wychodzą spod Twojej ręki, nie masz czasami pewnego poczucia ich bezsensowności, braku głębi i nijakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja twórczość jest dla mnie czymś ważnym, pewnym sposobem wyrażania siebie i moich emocji. Czasem przy dużej ilości prac mam pewne myśli, że teksty nie są zbyt dobre i trochę bez sensu napisane, choć przy przepisywaniu z brudnopisu do mojego zeszytu sprawdzam po kilka razy, czy się nadają i jeśli jest potrzeba to wprowadzam niezbędne poprawki, aby nadać większy sens mojemu dziełu :)

      Usuń
  4. Pisanie, chyba najlepszy sposób, żeby poradzić sobie ze samym sobą:) super, ze twoje teksty ci się podobają, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.