11.02.2018

Nie jest wcale tak łatwo odpuścić, jeśli nam zależy



 Czasem 
Nawet zbyt często
Myślę
Czy odpuścić
Nie walczyć
Poddać się
Bo wiem, że 
Nigdy nie będę twoja
Tylko żyję głupimi nadziejami
Które niszczą mnie od środka

I znowu muszę odpuścić
Jako pierwsza pierwsza powinnam to zrobić
Zranić siebie
Zanim zrobisz to ty
Wiem
Tak będzie lepiej 
Tylko dla kogo? 
Bo na pewno nie dla mnie

Czuję ukłucie w sercu 
Ma ono w sobie pełno bólu 
Znowu pękło na pół
Z twojego powodu
Moich myśli
Które są o Tobie
Widzę Cię
Nie chcę
Pragnę zapomnieć
Twojego uśmiechu
Koloru oczu
Ciebie
Tak po prostu
Że istniejesz
To trudne
Nie da się
Zapomnieć z dnia na dzień

Zabijcie mnie 
Jeśli o nim wspomnę
Zanim sama ja to zrobię
I umrę w tęsknocie
W samotności
Bez jego obecności

Za dużo piszę o jednym
O miłości
Która mnie dręczy
Rujnuje mi życie
Zamiast mnie utrzymać
Na szczycie
To jest, jak niekończąca się droga
Ciemna
Mroczna
Na której błądzę
I znikam 
Bezpowrotnie





-----------------------------------------------------------------------
 W tym temacie powstała ogromna ilość tekstów, więc część z nich postanowiłam opublikować. Są to najnowsze moje wiersze, które powstały w ubiegłym tygodniu, a liczba prac w moim zeszycie wciąż rośnie. To oznacza, że niewiele brakuje do 300 tekstów oraz do całkowitego zapełnienia  notesu. 
 Ostatnio zaczęłam pisać coraz więcej tekstów piosenek, a to oznacza, że na blogu będzie ich częstsza publikacja. Mam nawet w planach niedługo opublikować najnowszy utwór, który jest w temacie tego wpisu. Myślę, że muszę teraz zająć się pisaniem na bardziej pozytywne tematy, bo da się zauważyć, że tutaj jest trochę za dużo pesymizmu.

6 komentarzy:

  1. Piękny tekst, płynący prosto z Twojego serca

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i trafia:)
    No niestety miłość czasem zabija od środka :)
    https://somethingmore1.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie napisane! A z tematem postu zgadzam się w 100%.
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisane <3 Niestety czasem w życiu spotykamy taką osobę o której ciężko zapomnieć, choćbyśmy próbowali nie wiadomo jak i na siłę to się nie da, ta osoba jest częścią nas. A najbardziej boli to że nigdy z tą osobą nie będziemy bo ona woli inną.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne słowa. Zazdroszczę bardzo talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością masz potencjał, miło czysta się czyjeś wiersze o miłości, dużo gorzej jest gdy zorientujesz się, że to tak bardzo pasuje do ciebie :( ładne, aczkolwiek smutne

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.