20.01.2018

Prawdziwa miłość nigdy nie umiera!


17.12.2017 r.
Unoszę się

Złap mą rękę
Bo sprawiasz, że zaczynam latać
Zostań, proszę
To ten wieczór
To nasza chwila

Proszę, spójrz na mnie
Czy ty to widzisz? 
To są wspomnienia
Których nie zabierze nikt
Zatrzymuje się czas 
Jest on dla nas 
To ta chwila

Ten pierwszy raz 
Gdy ujrzałam Cię
Sprawiasz, że unoszę się 
To miłość jest
Wykrzyczeć to chcę
Że wciąż kocham Cię
Z Tobą się unoszę

Z Tobą się unoszę...

Ja wiem, wierzę w to 
Że to prawdziwa miłość jest 
Ona nigdy nie umiera 
Lecz ciągle żyje w nas 

Proszę, spójrz na mnie
Czy ty to widzisz? 
To są wspomnienia
Których nie zabierze nikt
Zatrzymuje się czas 
Jest on dla nas 
To ta chwila


Ten pierwszy raz 
Gdy ujrzałam Cię
Sprawiasz, że unoszę się 
To miłość jest
Wykrzyczeć to chcę
Że wciąż kocham Cię
Z Tobą się unoszę

Z Tobą się unoszę...

Ten pierwszy raz
Z Tobą się unoszę 

Z Tobą się unoszę...





---------------------------------------------------------------------------
 Piosenka na pozór wydawała się być łatwa do przerabiania, gdyż sam tekst jest niedługi i część słów się powtarza. Niestety, gdy zasiadłam do pisania w głowie miałam pustkę, a w pracy jak na złość miałam wenę oraz świetnie wymyślone słowa do tego utworu. 
 Ogólnie już wcześniej wzięłam sobie tą piosenkę jako swój cel do stworzenia mojego nowego tekstu i to z pewnego powodu. Dlaczego? Oglądając swój ukochany serial "Inna" (dokładnie s5e10) doszłam do momentu, gdzie główna bohaterka zeszła się ze swoim byłym chłopakiem, który był jej pierwszą miłością i zawsze go kochała. W ten piękny moment lecąca muzyka w tle, która mi się spodobała dała mi pomysł, aby napisać tekst o pierwszej, prawdziwej miłości. Za każdym razem słuchając tego utworu w swoim telefonie przypomina mi się ta opisana scena i wiedziałam, że moje dzieło koniecznie musi być własnie o tej chwili!

3 komentarze:

  1. Piękny tekst :* nie dziwię się, że ta piosenka Cie zainspirowała :* gratuluję pomysłowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudno sobie to wyobrazić bez muzyki. Może nagrasz?

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.