5.01.2018

Czasem człowiek chciałby pozbyć się swoich uczuć...



 Czerwone wino
Wciąż czuję jego posmak
Jak i smak twoich ust
Oraz dotyk twych rąk
To jest przeszłość 
Ona nie umarła
Lecz żyje we mnie
Często się do mnie odzywa 
I rani 
Bo skończyło się to
Co było dla mnie najpiękniejsze 

 Gubię się
We własnych myślach
Jedno słowo
Nadzieja
Prawie jej nie mam
Mieszane uczucia
Czy próbować?
A może odpuścić?
Chcę uniknąć cierpienia 
I kolejnego rozczarowania 

 Czuję to w sobie
Chyba się zakochuję 
Źle się dzieje
Tego w sobie nie lubię
Chcę nie kochać 
Nie mieć uczuć 
Być zimną suką
Wtedy byłoby mi łatwiej
Tak to cierpię 
Nieustannnie
Codziennie
Kocham nieszczęśliwie
Nawet samą siebie 




----------------------------------------------------------------------------------------
 Nadszedł nowy rok, czas zmian i postanowień. Inni wybierają sobie najprzeróżniejsze cele noworoczne, a ja ich unikam i wolę być zaskoczona przez najbliższy rok. Bynajmniej tak mam w życiu prywatnym, ale oczywiście nie zaszkodzi ustalić sobie planów związanych z blogiem, bądź pisarstwem. Przyznam, że ostatnio trochę zaniedbuję bloga, bo wpisy zamiast pojawiać się co 2 tygodnie, jak kiedyś to teraz publikacja następuje raz w miesiącu. Oczywiście to zamierzam poprawić, albo ewentualnie robić już wtedy porządnie dopracowane wpisy, a za to częściej udzielać się na moim fanpage, który również w ostatnim czasie zaniedbuję. 
 Nie może zabraknąć oczywiście weny i inspiracji! Chcę spróbować w wolnym czasie w różny sposób zainspirować się i po prostu pisać, aby było więcej tekstów. Pragnę przede wszystkim w najbliższym czasie dobić do 300 wierszy, choć do tego celu już niewiele mi brakuje. Teraz tylko  powili dążyć do zrealizowania moich postanowień i trzymam kciuki za Wasze!
 Wszystkiego dobrego w 2018 roku i oby ten rok był lepszy niż poprzedni. Niech nie zabraknie Wam wiary w siebie i walczcie zawzięcie o swoje. Przede wszystkim nie poddawać się!

3 komentarze:

  1. Lena! Skup się na sobie, a wszystko stanie się prostsze :) Możesz stać w tłumie ludzi i smucić się tym, że jesteś wśród nich samotna. Możesz samotnie iść przez pustynię, ale to nie będzie miało znaczenia, bo idziesz do celu. Szukajmy w ludziach towarzystwa, a nie celu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również życzę Ci szczęśliwego nowego roku i piękny wiersz na początku! :*

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szczęsliwego nowego roku również!:)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.