17.12.2017

Jesteś dla mnie weną, której mi brak...


 Mówią, że nadzieja umiera ostatnia
A we mnie wciąż tkwi 
Noszę cały czas ją w sobie 
Jak jego w mojej głowie
Jest niezniszczalna 
Naiwnie się trzyma
A ja wciąż głupia czekam
Na to, czego nigdy nie miałam

 Wszedłeś nagle do mej głowy
I nie dajesz mi spać 
A gdy zamykam oczy
To ciągle widzę twą twarz 
Mam w sobie to dziwne uczucie 
Którego nie chcę mieć
To zauroczenie jest
Które może przerodzić się w coś więcej...

 Pojawiłeś się w mojej głowie
Jak i w mojej twórczości
A co za tym idzie?
Tysiące myśli 
Których opanować nie umiem 
I przez to me serce bardziej bije
We mnie pojawił się ten stan
Którego pozbyć się chcę
To uczucie miłości 
Stojące pod znakiem zapytania 
Nie chcę mieć go w sobie
Bo potem dochodzi do rozczarowania 

 Czemu siedzisz w mojej głowie? 
Przez Ciebie zasnąć nie mogę
Wszedłeś nagle w moje życie
Stałeś się weną, której mi brakuje
A nawet mieszasz w mojej twórczości 
Chcę się pozbyć moich myśli 
W których jesteś ty
We mnie tkwi to dziwne uczucie
Potrzeba wzajemności 
To miłość jest
Której pozbyć się chcę 




--------------------------------------------------------------------------------------------------
 Pewniej nocy nie mogłam spać. Moja głowa była wypełniona tysiącami myśli, a zarazem tylko jedno miałam w głowie. Stwierdziłam, że jeszcze jednego mi brakuje i prawie 3 godziny bezsenności sprawiły, że pojawiła się również wena twórcza, która lubi mnie odwiedzać przeważnie w najmniej oczekiwanym momencie. 
 Oczywiście stało się tak, że zaczęłam tworzyć i swe myśli przelałam na papier. Nie było to trudne, bo serce wiedziało, co pisać. A to wszystko działo się od kilku dni i nadeszło to, czego najbardziej się obawiałam. Wszedł nagle w moją twórczość i stał się weną, której mi brakowało. Okazało się, że nie jestem w stanie tego kontrolować tak samo, jak moich myśli.

3 komentarze:

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.