2.10.2017

Co chcę zrobić ostatni raz?


     15.07.2017 r. 
Ostatni raz 

Wiem, że nie raz kłamałam
Wiele błędów popełniałam
Czasu coraz mniej mamy
Chcę wszystko naprawić
Czuję zagubienie 
Wiem, że kiedyś do tego dojdzie
Pragnę wiele zrobić
Zanim moje życie się skończy 

Ja wiem, ja wiem, ja wiem
Czego chcę
Chcę walczyć i silna być
Aby ostatni sen swój spełnić 

Ja wiem, ja wiem, ja wiem 
Żeby nie poddać się 
Zanim przyjdzie koniec
Nic nie powstrzyma mnie 

Ostatni raz
Chcę zrobić to
Do czego odwagi mi było brak
Ostatni raz 
Chcę skoczyć do gwiazd
Spełniając wszystkie marzenia
Nie obchodzi mnie, co inni pomyślą
Moje serce wie, co zrobić chcę
Zanim nadejdzie czas
Ostatni raz
Chcę objąć Cię
Powiedzieć "Kocham!"
I z Tobą zostać

To dla mnie jest możliwe
Nic nie powstrzyma mnie
Nawet wielki ogień
Jestem w stanie zgasić 
Dobrze wiedzieć, co się chce
I próbować za tym biec
Aby zdobyć cel 
I osiągnąć go przed czasem 

Ja wiem, ja wiem, ja wiem
Czego chcę
Chcę walczyć i silna być
Aby ostatni sen swój spełnić 

Ja wiem, ja wiem, ja wiem
Żeby nie poddać się 
Zanim przyjdzie koniec
Nic nie powstrzyma mnie

Ostatni raz
Chcę zrobić to
Do czego odwagi mi było brak
Ostatni raz 
Chcę skoczyć do gwiazd
Spełniając wszystkie marzenia
Nie obchodzi mnie, co inni pomyślą
Moje serce wie, co zrobić chcę
Zanim nadejdzie czas
Ostatni raz
Chcę objąć Cię
Powiedzieć "Kocham!"
I z Tobą zostać

Chcę zacząć błędy naprawiać 
Ale minut nam ubywa 
Mniej czasu nam zostaje
Zmierzam się ze strachem
Już zostaje nam tak niewiele

Ostatni raz
Chcę zrobić to
Do czego odwagi mi było brak
Ostatni raz 
Chcę skoczyć do gwiazd
Spełniając wszystkie marzenia
Nie obchodzi mnie, co inni pomyślą
Moje serce wie, co zrobić chcę
Zanim nadejdzie czas
Ostatni raz
Chcę objąć Cię
Powiedzieć "Kocham!"
I z Tobą zostać






---------------------------------------------------------------------------------------------
 Jakiś czas temu skończyłam przepisywać cały mój zeszyt z opisami. Obecnie posiadam już 239 takich prac, a teraz planowałam wziąć się za spisywanie od początku tekstów piosenek. Przyznam, że tuż po otwarciu notesu od razu mi się odechciało. Patrząc na moje stare teksty w mojej głowie pojawiła się jedna myśl: "To jest jakaś katastrofa...". Miałam wahania, czy wszystkiego nie poprzerabiać, aby to jakoś brzmiało. Wiedziałam, że to mi zajmie sporo pracy, ale jednak się za to zabrałam i tam, gdzie trzeba to małymi krokami wprowadzę wszelkie niezbędne poprawki. 

3 komentarze:

  1. Ja czesto czytam teksty anglojęzycznych piosenek i staram sie spiewac po polsku w tym rytmie co spiewa sie oryginalnie. Kiedys gdy bylam mala pisalam teksty piosenek ze słuchu- w wiekszosci- musiało to wygladac komicznie haha. Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak wolę piosenki po angielsku :)

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.