14.08.2017

Nie zmieniaj się!


 Nie stój w miejscu 
Ruszaj dalej
Rozwijaj się
A jednocześnie baw się dobrze
I zmieniaj się na lepsze

 Jeżeli ktoś chce, abyś nie zmieniał się, to nie słuchaj się tej osoby. Masz prawo stać się kimś innym, lepszym, a jednocześnie możesz pozostać sobą. Bez zmian będziesz stał w miejscu i przestaniesz się rozwijać. Zmiany są potrzebne nie tylko w życiu, ale i w Tobie. Czas zmienia nas, inni ludzie, a przede wszystkim życie.

 Człowiek zmienia się nie tylko z wyglądu, ale i z charakteru. Nie muszą to być koniecznie zmiany pozytywne, lecz ludzie z czasem mogą stać się nawet gorsi. To, kim się stajesz może mieć wpływ na otoczenie, w którym się znajdujesz.

Czy ja się zmieniłam?
Pewnie tak
Każdy z nas się zmienia
Nawet ja
Stałam się gorsza?
A może jestem lepszą wersją samej siebie? 
Tego nie wiem
Ale wiem, że nie jestem już tym samym człowiekiem

 Nie zmieniaj się, ciesz się życiem i zaakceptuj samego siebie. Jeżeli ktoś chce Ciebie zmienić, to nie daj się! Zostań sobą, lepszą osobą, a inni na pewno to docenią.





-----------------------------------------------------------------------------------------
Niestety brak weny sprawiał, że miałam w głowie kompletną pustkę i nie wiedziałam nawet o czym mam pisać. Jednak, gdy natchnienie twórcze nagle powróciło to jednocześnie pojawiła się dla mnie pewna inspiracja i już od razu wiedziałam o jakiej tematyce będą najnowsze teksty oraz wpis. Wystarczyło trochę YouTube'a i już się zainspirowałam. Przedostatni odcinek z kanału Vroobelek (obecnie Billie Sparrow) zatytułowany Nie zmieniaj się dał mi pomysł, aby stworzyć w tej tematyce parę cytatów. Muszę przyznać, że nie było trudno i całkiem sporo udało mi się stworzyć. W moim zeszycie przydałoby się więcej takich podobnych tekstów, ale szkoda, że moje natchnienie do pisania pojawia się tylko na chwilę i bardzo szybko znika.

6 komentarzy:

  1. Genialny tekst, sama szczera prawda

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli to zmiana na lepsze to zawsze warto podjąć ten tród :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mnie denerwuje jak ktoś mówi: "Nie zmieniaj się! Jesteś super itp.". Wszystko się zmienia! Czemu my mamy być tacy sami?!
    >>mój blog<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis. Uważam, że nie powinniśmy zmieniać się dla kogoś... chyba, że chodzi o złe nawyki. Druga osoba powinna nas zaakceptować, a my powinniśmy być sobą, ponieważ tylko wtedy będziemy oryginalni, a nie czyjąś podróbką :)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tym, że człowiek musi się zmieniać, bo niestety dziwne by było żeby przez całe życie był taki sam.
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.