20.01.2017

Mała dawka miłosnych wierszy



 Proszę Cię, zostań przy mnie
Bez Ciebie nie ma mnie
a nawet nie istnieję
Nie daję sobie rady
Brakuje mi Cię
do życia jesteś mi potrzebny
bo do niego Ty należysz

 Lubię Cię, a nawet coś więcej. Te uczucie oznacza, że bardzo Cię kocham i jesteś mym życiem oraz nieskończonym szczęściem.

 Gdyby nie ten pierwszy raz, jak mnie pocałowałeś, to zapewne nie byłoby tego wszystkiego, co razem przeżyliśmy.

 Chcę Cię mieć na chwilę, choć sama  nie wiem po co, skoro później znowu będzie tak, że zostawisz mnie i będę dalej cierpieć. 






-----------------------------------------------------------------------
 Obiecałam jakiś czas temu, że będę dodawać posty raz w tygodniu, ale niestety ostatnio nie udało mi się tutaj nic opublikować z powodu problemów zdrowotnych, ale od teraz postaram się być systematyczna w tych sprawach.
 Przyznam, że nie wiedziałam o czym będzie ten wpis. Szukałam w notesie cytatów, a w mojej głowie pustka. W ostateczności udało mi się trafić na teksty, które miałam w planach już dawno pokazać. W dodatku stwierdzam, że przez długi czas nie powstał żaden nowy wiersz, więc chyba przyszedł czas, aby usiąść i coś napisać. Tylko najpierw muszę poczekać na wizytę "pani weny", której niestety mi ciągle brakuje. Ewentualnie mogę stworzyć coś z pomocą innych osób, którzy mogą dać mi pomysły na nowe tematy opisów. Kiedyś tak pisałam i nawet powstały o tym posty na blogu. 

11 komentarzy:

  1. To to powyższe nawet obok wiersza nie stało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, starałam się, ale może innym razem wyjdzie ;)

      Usuń
  2. Pani wena często zawodzi i odchodzi gdzieś w kąty świata. Ciężko trzymać ją przy sobie :) Te wiersze są przepiękne, często lubię zatrzymać się i poczytać takie wiersze. Generalnie poezja zanika w codziennym świecie, lecz cudownie, że istnieją jeszcze takie osoby, jak Ty, które potrafią docenić kilka pięknych i wartościowych zdań.
    Naprawdę świetny post, jestem pewna, iż będę do Ciebie zaglądać bardzo często :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wiesze są na prawdę cudowne!
    Lubię się tak zatrzymać i poczytać coś sensownego i pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post, piękne wzruszające wiersze. Bardzo fajny blog widać, że wkładasz w niego całe swoje serce ♥

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wierszyki! Cytaty również rewelacyjne :) U nas parę postów wcześniej pojawił się wpis o tytule: ,,To, że się nie cięłam nie znaczy, że nie cierpiałam. Po prostu nie chciałam pokazać, że już nie umiałam,, :) Znajdują się tam nasze teksty. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne cytaty, kiedyś uwielbiałam przeszukiwać internet aby takie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I cytaty i wiersze utrzymane w miłosnym klimacie. :) Miło się czytało! Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat miłości jest dla mnie teraz szczególnie znany :) ciekawie piszesz te wiersze, takie 'z życia wzięte'. A co do weny to nie przepraszaj za jej brak :) po prostu pisz posty kiedy tylko cię najdzie. Kiedyś też naciskałam i kończyło się to jedynie zamknięciem bloga :/
    Powodzenia i pozdrawiam
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.