6.01.2017

Jeden z moich pierwszych tekstów piosenek




 Z miłością tańczy z nami cały świat

Zatańcz ze mną ten jeden raz
Zatańcz ze mną tak,
Gdybyś był tam tylko sam
Zatańczymy w wieczór pięknych gwiazd
Będą świecić, jak w blasku fleszy
Zobaczymy, jak to będzie

Z miłością tańczy z nami cały świat
Będziemy razem poznawać dalszy raj
Będzie lepiej wtedy nam,
Gdy pójdziesz z e mną w dal
Zobaczymy, jak to będzie
Z miłością tańczy z nami cały świat

Z miłością tańczy z nami cały świat 
Zachód słońca będziemy oglądać tam
Gdzie miłość poznamy tam
Będzie bardzo pięknie, jak we śnie
Porównamy sen od pięknej bajki mej,
Zatańczymy w bajce tej
Zobaczymy, jak to będzie

Z miłością tańczy z nami cały świat
Będziemy razem poznawać dalszy raj
Będzie lepiej wtedy nam,
Gdy pójdziesz z e mną w dal
Zobaczymy, jak to będzie
Z miłością tańczy z nami cały świat

Mi więcej już nie brak
Wszystko nam śpiewa ten świat
Świat powie, co w życiu potrzeba,
Lecz wszystko już gra
Będzie w życiu już dobrze

Z miłością tańczy z nami cały świat
Będziemy razem poznawać dalszy raj
Będzie lepiej wtedy nam,
Gdy pójdziesz z e mną w dal
Zobaczymy, jak to będzie
Z miłością tańczy z nami cały świat






------------------------------------------------------------------
 Niedawno rozpoczął się nowy rok, więc tak jak wspomniałam, wchodzę na ten blog z nowymi zmianami. Od dzisiaj będę publikować raz w tygodniu, czyli wpisy zaczną pojawiać się tutaj  w każdy weekend. 
 Tekst został napisany pod melodię jednej z serialowych piosenek, który kiedyś oglądałam. Od razu w głowie miałam swoje słowa, więc po pewnym czasie zastąpiłam oryginał swoim tekstem. 
 Jak można zauważyć ten utwór jest jednym z  moich pierwszych takich tekstów. Pamiętam, że został on napisany w czasach gimnazjalnych, czyli jak miałam średnio 13/14 lat. Wtedy jeszcze nie zapisywałam dat powstawania piosenek i szkoda, że zaczęłam robić to dopiero, gdy mój notes zajmował ponad połowę zapisanych stron. 

7 komentarzy:

  1. tte kieys pisalam piosenki!:P Ale chyba bardziej lubilam jednak pisac pamietnik-haha. To musi byc super napisac CALA swoja piosenke! Zycze Ci abys ja wydala haha!♥
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Zapraszam do mnie - xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenka naprawdę mi się podoba! Jestem pod wrażeniem tak świetnego tekstu napisanego przez 13-latkę :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow szacunek za napisanie piosenki! Ja zawsze próbowałem swoich sił w takich rzeczach, ale chyba jedyne co mi wychodzi podobnego do pisania wierszy/piosenek to pisanie recenzji haha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem tekst trochę banalny. Jednak fajnie, że próbujesz. Najważniejsze jest to, żeby robić co się lubi i stawać się w tym coraz lepszym. Jestem pewien, że tak będzie i w Twoim przypadku. 3mam kciuki i mam nadzieje, że kiedyś usłyszę Twoje teksty a nie tylko przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie pisałam piosenek. Wiersze i opowiadania tak ale jakoś nie przyszło mi na myśl aby tworzyć własne piosenki. Nigdy jakoś nie czułam się mocna w tych rzeczach bo nie mam talentu muzycznego :(
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak na gimnazjum to tekst całkiem dobry. :D
    Rozwijaj się dalej. Kiedyś też pisałam piosenki, ale potem...

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.