28.12.2016

Nowe miłosne opisy cz. III


  Jesteś moim wspomnieniem, dla mnie już zerem, a jednocześnie moim natchnieniem. Jesteś weną, której mi brakuje i przelewam swoje smutki po Tobie na papier.

 Pora już przestać zalewać się smutkami. Trzeba w końcu ogarnąć swoje myśli. Sprawić, aby przeszłość odeszła już w niepamięć i w końcu zadbać już tylko o siebie. 

 Może i zostawił mi piękne wspomnienia, po których teraz siedzę, tęsknie za tym, co było oraz za nim samym. Ale kiedyś powiedział mi coś, co zapamiętam na zawsze, czyli jego słowa. 
Zawsze mi mówił, że lepiej żałować to, co się zrobiło, niż wcale się tego nie wykonało. Muszę przyznać mu rację, bo to prawda i to pomaga mi w dokonaniu niektórych decyzji.  





-----------------------------------------------------------------------
 Jest to ostatnia część nowych i miłosnych opisów, jak również ostatni post w tym roku. Trzeba przyznać, że bardzo szybko ten czas leci i już w najbliższą sobotę będziemy żegnać 2016 rok, a witać 2017.
 Nowy Rok oznacza dla większości osób nowe postanowienia. Oczywiście ja też mam kilka ustanowionych rzeczy, które zamierzam zrealizować. Są one głównie związane z blogiem, a parę razy pisałam tutaj, co chciałabym zmienić. 
 Najmniej ważną z postanowień jest dla mnie poprawa wyglądu bloga. Nie jest on tragiczny, ale trochę przydałoby się tutaj coś zmienić. Najważniejsze jest dla mnie podzielenia wpisów na kategorie i częstsza ich publikacja. Dodaję na stronie wpisy co drugi tydzień, a przydałoby się raz w tygodniu. 
 Mam nadzieję, że uda mi się dotrzymać tych moich małych obietnic, a Wam wszystkim życzę dotrzymania swoich postanowień noworocznych i szczęśliwego Nowego Roku. Niech przyszły rok będzie o wiele lepszy od poprzedniego! 


19 komentarzy:

  1. Rok 2016 był dla mnie bardzo udanym rokiem. Nie mam jakiś postanowień na rok 2017. Ale mam nadzieje że będzie tak udany jak 2016. A wygląd Tw bloga bardzo mi sie podoba nie zmieniaj go ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie 2016 był bardzo kiepskim rokiem, dlatego mam nadzieje że 2017 będzie dużo lepszy :) Trzymam kciuki żebyś spełniła wszystkie postanowienia :) Pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To widzę, że mamy podobne postanowienie :). Ja mam nadzieję, że przyszły rok okaże się dla mnie lepszy od tego, który się właśnie kończy. Tobie również życzę samych pomyślności w Nowym Roku! :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Opisy nie dla mnie, nie bierz tego do siebie ale kojarzą mi się z niedojrzałością. Banalne, nic nie wnoszące, takie dla dziewczynek z podstawówki. Polecam zapoznać się z Szekspirem, Janem Twardowskim, Paulo Coelho, Oscar Wilde. Ponieważ patrząc na tego typu wyznania miłosne dostaję raka i zawsze dziwiło mnie kogo to odzwierciedla. Pozdrawiam, pamiętaj to moje zdanie i nie krytykuję w nim Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te opisy są tak jakby pewnym rodzajem moich przemyśleń, ale szanuję Twoje zdanie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy czytać <3 http://malykawalekmnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej nie czekać do jutra z marzeniami i celami, a zacząć od dziś. By nowy rok rozpocząć wielkimi krokami. Miłość zawsze była natchnieniem i nigdy nim być nie przestanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie sięgałam do tego rodzaju rzeczy, choć Ty zebrałaś te najbardziej subtelne i faktycznie dające do myślenia. Czasami warto, przy tempie naszego życia się chwilę nad tym zastanowić ;-)
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie opis są bardzo fajne, kiedyś się tak bawiłam i je czytałam ale z wiekiem mi to przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, uwielbiam takie z cytatami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wpis. Lubię od czasu do czasu poczytać takie cytaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Także mamy takie postanowienie ^^ Super wpis kochana ;* Cytaty nam znane, jednak niektóre są u nas nowością :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, zawsze wraz z nadejściem nowego roku przychodzą do głowy różne postanowienia. Ja chyba tym razem sobie odpuszczę. Zazwyczaj moje 'obiecanki' nie przekładają się na życie codzienne. Oby wszystkie Twoje postanowienia się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się!!! Fajny post i cytaty, które znam!
    Pozdrawiam
    liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super cytaty :)

    Pozdrawiam
    tiffuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne cytaty i super pomysł częstszego pisania postów, bo dobrze ci to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbyt dużo razy na własnej skórze przekonałam się, że to, czego nie zrobiłam, boli najbardziej. A w szczególności jeśli nie zrobiłam tego ze względu na poglądy innej osoby.
    Cytaty w większości znam ;p.
    Szczęśliwego Nowego Roku <3!
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne cytaty, muszę je sobie gdzieś zapisać:)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.