17.12.2016

Miłosne opisy cz. II


 W mojej głowie pełno pytań pozostawionych bez odpowiedzi. Nie wiem, czy kiedykolwiek uzyskam odpowiedź. Czas pokaże i wtedy dowiem się, jaka ona będzie.

 Ciekawe, czy coś z tego będzie. Może uda się, albo nie. Są dwie opcje. Będę szczęśliwa, lub skończę ze złamanym sercem.

 Nie mogę zasnąć,
za dużo myślę na noc.
W mej głowie pełno myśli,
a w nich jesteś Ty! 







--------------------------------------------------------
 Zauważyłam, że ostatnio prawie ciągle zapominam o przygotowaniu wpisów W ostateczności w mojej głowie pojawia się oświecenie typu: "Muszę na jutro przygotować wpis na bloga!". Postanowiłam, że kupię sobie kalendarz na nadchodzący rok i będę zapisywać sobie, kiedy ostatnio pojawiła się publikacja na blogu i o czym ona była, a także daty powstania opisów, tekstów piosenek. W ten sposób będę wiedziała w jakich odstępach powstają nowe wiersze. 
 Będąc ostatnio na zakupach udało mi się zakupić nowy notes do moich tekstów. Znalazłam zeszyt o wiele bardziej grubszy, niż poprzedni i teraz nie muszę się przejmować, że bardzo szybko go zapełnię.

11 komentarzy:

  1. Super fajne opisy. Gdy będę potrzebować napewno jeszcze raz tu zerkne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne opisy, na pewno gdzies wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe spostrzeżenia, skłaniające do refleksji :)
    zapraszam do siebie: http://co-z-oczu-to-z-serca.bloog.pl/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne opisy skłaniające do wielu przemyśleń :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, wszystko jest schludne i tworzy spójną całość. A post cudowny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Daria
    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.