4.12.2016

Miłosne opisy cz. I


Jestem zmienną osobą, ale nie wtedy, kiedy chodzi o faceta. To prędzej oni są zmienni wobec mnie, bo nie mogą zdecydować się, czy mają przy mnie być lub raczej odwrotnie.

Prawdziwa miłość nigdy nie umiera. jedynie znika na parę dni, uczucie maleje, ale nigdy całkowicie nie wygasa. Niby już nic nie czujesz do tej drugiej osoby, a co do czego, to nic nie zmieniło się w tej kwestii. Wszystko staje się skomplikowane i trudne dla naszego serca, które gubi się we własnych uczuciach.

Już mam go dosyć, Nie chcę już o nim myśleć, Rozkochał mnie w sobie, a później zostawił bez słowa. Nie rozumiem takiego podejścia. Według mnie takie osoby nie liczą się z uczuciami drugiego człowieka i mają gdzieś to, czy będą mieć złamane serce. 






--------------------------------------------------------------------
 Już myślałam, że nie uda mi się przygotować wpisu z powodu braku czasu i chciałam opublikować coś dopiero w następnym tygodniu, lecz w ostateczności zabrałam się za pisanie.
 Ostatnio znowu zaczęłam pisać o miłości. Powstało wiele opisów w tym temacie i postanowiłam, że je pokażę na blogu w trzech częściach, bo tego trochę się nazbierało, a w dodatku już jestem zmuszona zakupić nowy notes do wierszy, gdyż mój stary został zapełniony do końca. Niedawno zapisałam połowę zeszytu a teraz mieści się tam ponad 200 cytatów.

11 komentarzy:

  1. Naprawdę fajny post! Miło się czytało :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Post fajny, lekki do czytania:) Posty o miłości sa fajne:) Ja mam już miłość swojego życia, wspaniałego męża i dwójkę dzieci:)

    Obserwuję, chętnie będę zaglądać i będzie mi bardzo miło, jeśli zawitasz do nas sylwiaidzieci.pl, a jeszcze milej, gdy zaobserwujesz i zostawisz po sobie ślad:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie posty nie są dla mnie, ale miło się go czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby więcej takich wpisów! :D Kochana pisz o miłości, wychodzi Ci to. Cytaty bardzo życiowe, lubimy je, ale często psujemy sobie humor czytając właśnie smutne cytaty :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. No a ja dawno nie byłam zakochana w nikim. I nie przeszkadza mi to ;)
    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobee teksty piszesz. Trzeba mieć talent, aby je pisać.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie byłoby gdyby było wiadomo skąd pochodzą te cytaty. ;) ale ogólnie fajny post, też je bardzo lubię i też mam kilka takich notesów, które są nimi wypełnione po brzegi. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam czytać myśli, cytaty *_* czasami nierealne.. może dlatego, są takie piękne! :)

    zapraszamy do nas: http://studentkinapropsie.blogspot.com/
    pozdrówki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne cytaty, takie z przesłaniem i dające do myślenia

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.