19.11.2016

Przeszłość



 Wracając do przeszłości na mojej twarzy pojawia się uśmiech i zarazem smutek. Nie mam na myśli tęsknoty za chłopakiem itp, lecz o to, co było kiedyś i już nie wróci. 
Oglądając albumy ze starymi zdjęciami można spostrzec, że ludzie bardzo szybko odchodzą, już z nami nie ma ważnych dla nas osób, które kochaliśmy i zawsze będziemy kochać. A co za tym idzie? Myślenie o przeszłości i chęć powrotu do tego, co już nigdy nie będzie takie same. A wracając do wspomnień zawsze będzie się rodziła tęsknota, a za tym idzie płacz i łzy pokazujące nasze prawdziwe uczucia, które ciężko wyrazić. 

 Ludzie mówią: "Żyj chwilą!", a co do czego, to dalej w głowie mają to, co było. Myślą o przeszłości, która ich zraniła, uczyniła kiedyś szczęśliwymi, bądź czegoś nauczyła. Nie da się żyć teraźniejszością. Zawsze stanie nam coś na drodze, a taką przeszkodą mogą być złe doświadczenia, które zmieniły na zawsze nasze życie. Czy to rozstanie z bliską osobą lub jej nagła utrata na zawsze do innego świata. 

Już nic nie będzie takie samo.
Przeszłość wszystko zmienia.
I nie tylko osobę naszą,
lecz i to, jak patrzymy na świat. 

Nieważne, jak boląca była przeszłość. Trzeba się z nią zmierzyć i iść z uśmiechem na twarzy po lepszy dzień, lepsze jutro i jeszcze lepszą przyszłość!

Przeszłości nie zmienisz, ale przyszłość już możesz. Twoje decyzje, jakie podejmiesz zdecydują o tym, jaka ona będzie. 






-------------------------------------------------------------------
 Wczoraj kładąc się spać, przypomniało mi się, że właśnie przychodzi dzień publikacji wpisu na blogu. Gdyby nie małe "oświecenie", to zapewne tego wpisu  nie byłoby, a dzisiaj rano zastanawiałam się na jaki temat powinnam napisać. Inspirację znalazłam w moim zeszycie z opisami.
 W notesie miałam tylko jeden wiersz dotyczący przeszłości, więc postanowiłam zabrać się za napisanie podobnych tekstów w tym temacie. Nie było tak ciężko, jak myślałam i od razu do głowy przyszedł mi pomysł, aby w najbliższym czasie opublikować na stronie opisy o przyszłości. Już zaczęłam coś pisać, ale to jeszcze za mało. Myślę, że niedługo uda mi się coś jeszcze stworzyć!

14 komentarzy:

  1. Piękny i przemyślany post. Przeszłość jest to taka niesamowita rzez, która potrafi wywołać więcej emocji niż chwila obecna. Powinniśmy się niej uczyć, szkoda jednak, że czasami tego nie robimy.
    Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze kiedy oglądam zdjęcia z dziecistwa to mam łzy w oczach, bo dociera do mnie, że czas leci i to co było już nie wróci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóry są naprawdę świetne! Lubię czasami poczytać takie cytaty i opisy.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/11/i-went-too-far-when-i-was-begging-on-my.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się w pełni z Tobą, że to co było już nigdy nie wróci.
    Ale myślę, że warto patrzeć w przyszłość, a nie wracać do tego co było. :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie piszesz, jestem pod wrażeniem tego, jak zamieniasz swoje myśli w słowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba patrzeć na teraźniejszość, by nie żałować przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisany, motywujący post
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. wzruszajacy post! Na prawde mi sie podoba :) Tak wiele sie zmienia...swiat pedzi do przodu tak szybko....ale wszystko co dobre zostaje w naszej pamieci na zawsze :)
    zapraszam do mnie...sprawdz jak sie podrozuja i studiuje w roznych czesciach swiata
    https://brbadventures.wordpress.com/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis, bardzo mądry i pouczający! :) Cytat strasznie nam się podobają ^^ Mamy nadzieję, że będzie więcej takich wpisów <3 Buzi ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy z nas ma sytuacje z przeszłości pozytywne i nagatywne. Czasem mozna powspominać te czasu , pośmiać się ... ale zycie polega na tym by iść do przodu .
    skomentowane, teraz tym https://skucinskae.blogspot.com/2016/11/etui-polska.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie tęsknie za przeszłością związanych jest z tym wiele bolesnych wspomnień chociaż wspominam wiele pozytywnych chwil :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasami warto powspominać, oczywiście nie codziennie, ale od czasu do czasu to tak fajnie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome quotes :) Thanks for sharing*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Tobą. jednak ja nigdy nie oglądam się za siebei, nie lubię rozpamiętywać, zawsze patrzę w przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.