23.10.2016

Tatuaże



 Możesz uważać, że robię błąd, chcąc zrobić sobie tatuaż, ale tak naprawdę nie wiesz, jak wielkie ma dla mnie znaczenie dany wzór. W końcu nie robię nic bez powodu!

 Tatuaże - te co mam, bądź planuję w przyszłości posiadać są dla mnie ważne i częścią mnie. One wyrażają moją osobę i tworzą część mojej historii, której Ty nie znasz.

 Mój tatuaż, nie twoja sprawa. Wiem co robię i nie masz prawa mi wytykać, że to co mam wytatuowane jest głupie, bez sensu i denne. Każda moja dziara ma dla mnie sens i szczególne znaczenie. Przypomina mi o tym, co dobre i przeminęło, a w szczególności osoby, które były dla mnie najważniejsze, ale Bóg zabrał ich do siebie. 








------------------------------------------------------------
 Moja polonista powiedziała mi kiedyś, że powinnam pisać o wszystkim, więc przygotowałam dla Was wpis o tatuażach. Na początek wyjaśnię, co mnie natchnęło, że piszę akurat o tym? 
 Od dłuższego czasu interesuję się tatuażami i niedawno marzyło mi się, by wybrać się do studia w celu posiadania własnego wzoru. W końcu to zrobiłam i we wtorek  na moim przedramieniu pojawił się niewielki krzyżyk, który ma dla mnie ogromne znaczenie. I już tego dnia wiedziałam o czym będzie ten wpis oraz o czym powstaną teksty. Oczywiście planuję więcej tatuaży i może zrobię kolejny na początku 2017 roku. A jeśli chcielibyście bardziej szczegółową post na ten temat to postaram się przygotować, ale to dopiero wtedy, kiedy podzielę wpisy na kategorie.

 A wy co myślicie o tatuażach? Chętnie dowiem się co myślicie na ten temat :) 





17 komentarzy:

  1. Podobają mi się tatuaże, mam 2- jeden robiony niedawno, drugiego bardzo chętnie bym się pozbyła, niestety nie okazało się to proste, być może nawet niemożliwe.
    Dobrze, gdy tatuaż jest dobrze przemyślany- gdy widzimy go u siebie i za 10-30 lat. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre są naprawdę ładne , ale to decyzja na całe życie. Nie jestem przeciwko ,im bo uważam że to nasza sprawa co ze sobą robimy, ważne żeby się czuć w tym dobrze. Nie wiem , czy chce go mieć , bo ta tą chwile nie jestem gotowa.

    http://skucinskae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tatuaże. Sama chciałabym mieć ich mnóstwo, jednak wiem, że nigdy ich nie zrobię. Bardzo dużo rzeczy mi się szybko nudzi, bałabym się, że tak samo stałoby się z tatuażem, z którym musiałabym się później męczyć do końca życia.
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/10/wstep.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że z tym miałam podobnie, lecz stwierdziłam, że skoro ma jakieś znaczenie dla mnie, to nie ma powodu, aby mi się znudził ;)

      Usuń
    2. Kiedyś usłyszałam od uczącego się tatuażysty, że jak się znudzi, to wystarczy traktować ten tatuaż jak zwykły kawałek skóry. XD

      Usuń
    3. No w sumie, można i tak :)

      Usuń
    4. Mam dopiero 16 lat i całe życie przed sobą, aby jeszcze rozmyślać o posiadaniu tatuażu.

      Usuń
  4. Niektóre tatuaże są naprawdę prześliczne! Bardzo mi się podobają, ale na razie nie mam zamiaru sobie ich robić ^-^ ale twój mi się podoba
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rany boskie jak ja nie znoszę określenia 'dziara'. A tatuaże uwielbiam, mam 2 i szczerze mówiąc jestem zdania, że nie muszą mieć żadnego znaczenia. Wtedy są po prostu zwykłą ozdobą, jak kolczyki. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam nic do tatuaży,każdy może decydować o swoim wyglądzie. Sama bardzo chciałabym kiedyś jakiś mieć ale musiałabym mieć pomysł ,inspirację ,coś co niosloby jakąś historię :)
    Ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tatuaż to nie błąd. jest dla ciebie ważny, a zatem przemyślany :)
    ja , wytatuuję kiedyś imie mojej mamy, siostry, moje- a potem moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie planuję mieć tatuaży, ale nie przeszkadzają mi one u innych osób :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  9. mega podobają mi się małe tatuaże ( sama mam dwa, następne już planuje ) , duże i kolorowe bardzo mi się podobają ale u innych ,sama bym nie zrobiła :-)

    http://fashionbookbyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dwa tatuaze I nie zaluje ich rowniez maja DLA mnie znaczenie. Mysle ze kiedya dorobie kilka ale to pozniwjszy plan ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo chce zrobić tatuaż, mam kilka pomysłów w głowie i nie moge sie doczekać kiedy je zrealizuje ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym sobie zrobić tatuaż :) Myślę, że nie powinno się oceniać książki po okładce..A więc ludzie z tatuażami nie muszą być zaraz "kryminalistami" Bardzo ciekawy post :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tatuaż od pięciu lat, nie wszystkim się podoba, ale to moja sprawa. I szczerze mówiąc, myślę o kolejnym;)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.