15.10.2016

Chłopak i dziewczyna - różne oblicza przyjaźni




 Przyjaźń damsko-męska dla pewnego grona ludzi nie istnieje, a inni w nią wierzą. Dla innych ta relacja może przetrwać, a dla niektórych nie ma przyszłości. Wmawiają, że jedna z osób zawsze zakocha się w drugiej itp.
 Pewnie część osób trwała w takiej znajomości, bądź jeszcze takiej nie spotkała i kieruje się tym, co od innych słyszała. Przyznam, że nie przyjaźniłam się z chłopakiem, bo głównie trzymam się z dziewczynami, ale to nie znaczy, że w moim otoczeniu nie mam znajomych, którzy są w takiej relacji. 
 Osobiście znam osoby, które po paru latach takiej przyjaźni dalej są sobie bliscy jako para przyjaciół, a nie dwojga ludzi będących w związku. Oczywiście trafiłam również na taką relację, gdzie jedna z osób zakochała się w drugiej. Pamiętam, że doradzałam i pomagałam nieznanej dziewczynie, która poczuła coś do swojego bliskiego kolegi. 
 Znam różne przypadki, jak i oblicza przyjaźni damsko-męskiej. A biorąc przykłady z mojego życia, nie zawsze kończyło się to miłością, a nawet przystając na zwykłej znajomości. Tak naprawdę każdy jest inny i może mieć odmienne zdanie do tego co napisałam. Według mnie jest to zależne od tego, czy ktoś był w takiej więzi lub przeżył coś podobnego. 
 Dla mnie jest pewne to, że nie każda taka znajomość kończy się miłością. Wierzę w przyjaźń między chłopakiem i dziewczyną. Nigdy nie przeżyłam takiej bliskości, ale wiem, że takie osoby mogą wytrwać w takiej relacji bardziej niż bliskie  koleżanki lub koledzy. 






---------------------------------
 Tak jak wcześniej obiecałam, przygotowałam post związany z przyjaźnią damską męską. Miałam w planach opublikować go wcześniej, ale ostatnio miałam parę rzeczy na głowie. Myślałam, że w wakacje będę mieć więcej czasu na przygotowywanie, jak i udostępnianie wpisów, ale pewien powód mi to uniemożliwia. Oczywiście będę się starała często coś dodawać. 

13 komentarzy:

  1. ja mam przyjaciela-geja . nie mogło mnie spotkać nic lepszego :) . a z chłopakami da się przyjaznic. ja zawsze mialam lepszy kontakt z facetami niz z kobietami hehe ;P .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także wierzę w przyjaźń damsko-męską. Dzięki niej możemy poczuć się wyjątkowi. Niestety nie często się zdarza, ale jak już się pojawi to wygraliśmy los na loterii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... biorąc pod uwagę moją osobowość - często wolę zaprzyjaźnić się z chłopakiem niż pakować się w poważny związek. Każda przyjaźń mimo wszystko zaczynała się tak samo - spodobałam się pewnemu osobnikowi, jednak niekoniecznie miał u mnie szanse. W ten sposób zdobyłam dwóch najlepszych przyjaciół! :3 Mimo wszystko z jednym z nich byłam już w związku dwa razy, ale nawet rozstanie nie psuje naszych relacji. Trafiłam na niesamowitych ludzi!
    Zapraszam do siebie!
    http://dziewczyna-intelektu.blogspot.com/
    Jestem nowa, aczkolwiek nie w blogosferze. Jest to mój drugi blog, w którym jestem z Tobą całkowicie szczera. Zachowując anonimowość - łatwiej przeleje historie mojego życia. Zapraszam, mam nadzieję, że Ci się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam przyjaciół - chłopaków, i to aż 2. Świetnie się dogadujemy i cały czas się gdzieś szwendamy. Można powiedzieć, że z nimi nie da się nudzić. Cały czas wymyślają coś nowego, a to na desek chodźmy, a to na rower, a to pograjmy w piłkę. Po prostu ich uwielbiam.
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam przyjaciela i według mnie przetrwa to bardzo długo, nie czujemy do siebie czegoś wiecej, lubimy po prostu spędzać razem czas i ufamy sobie. Chłopcy mają też inne podejście niż laski, wiec nie bedą zazdrośni o ubiór, fryzurę, maznokcie i nie zrobią Tobie na złość jak to nie jedna "przyjaciółka":D
    http://przybylskapatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepszy przyjaciel- gej :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nigdy nie doświadczyłam przyjaźni damsko-męskiej ale wierzę, że jeśli bym spróbowała to może by to wypaliło :D Świetny post!

    http://marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od zawsze lepiej dogaduje sie z chłopcami niz dziewczynami. Mamy podobne poglądy. :D
    W sumie nie miałam takiej sytuacji, ze byłam w którymś z nich zakochana, ale moj przyjaciel był we mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że taka przyjaźń istnieje. Znam wiele takich przypadków i są to naprawdę szczęśliwe relacje. Zgodzę się z tym, że często jedna ze stron zakochuje się w drugiej. Tylko jak można sądzić, że tak jest zawsze? Wszystko zależy od ludzi, jak się dobiorą i czy będą się traktować tylko jak przyjaciół, czy coś więcej. Przyjaźniłam się z chłopakiem 12 lat (od dziecka byliśmy razem)i nigdy między nami nie było nic więcej niż przyjaźń. Traktowałam go jak starszego o dwa lata brata. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście wierzę w przyjaźń damsko-męską. Lepiej czuję się w towarzystwie chłopaków niż dziewczyn ;)

    nataliavblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że przyjaźń damsko - męska jak najbardziej istnieje. Od zawsze lepsze kontakty mam z chłopakami, niż z dziewczynami, co oznacza, że mam przyjaciół płci męskiej. Taka przyjaźń jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie z cytatem doskonale opisuje całość ♥ Szczerze mówiąc nie wiem czy powinnam wierzyć w taką przyjaźń, ja byłam w takiej przyjaźni i zakończyła się miłością, dlatego dla mnie ostatni cytat najlepiej oddaje całość!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja myślę że mimo wszystko taka przyjaźń istnieje ;)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.