10.09.2016

Urodzinowy wpis



 Każdy ma w życiu jeden, wyjątkowy dzień w roku, a nawet kilka ważnych dat. Mogą to być nawet zwykłe urodziny, które w kalendarzu są zwykłym dniem, a dla nas jest to wyjątkowo ważny czas, nasze własne małe święto. 

 Nasze urodziny - to nasze święto. Nie każdy musi o tym wiedzieć. Ważniejsze jest to, że sami o tym wiemy. Nic nie może popsuć nam takiego dnia. W końcu sami możemy postarać się, aby był dla nas, jak najlepszy. 

 Martwisz się, że ktoś zapomniał o Twoich urodzinach? Nie zamartwiaj się! Przecież na świecie są ludzie, którzy nawet nie obchodzą tego dnia, bo nie mają go z kim świętować.  







-------------------------------------------------
 Przyznam, że nie spodziewałam się, że stworzę post o urodzinach. Nie wiedziałam nawet, czy opisy będą się tutaj znajdować, lecz przypomniałam sobie o radzie mojej nauczycielki języka polskiego, czyli powinnam pisać o wszystkim. Dzięki temu zaczęłam zapisywać moje pomysły na kartkę papieru.
 Jak możecie się domyślić, tego dnia obchodzę swoje urodziny i to w dodatku 18-naste, a to oznacza, że już wchodzę w świat dorosłych, ale tak naprawdę niewiele zmieni się moim życiu. W końcu wiek to tylko liczba i nie u każdego świadczy to o dojrzałości drugiego człowieka.

16 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego!!! ja akurat dnia swoich urodzin nie lubię, nigdy jakoś szczególnie ich nie obchodzę. ;/ w tym roku udały się nieco lepiej niż zwykle, bo akurat spędziłam je w Hiszpanii, chociaż też nie było tak jak być powinno. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię swoje urodziny, ale w zeszłe urodziny miałam wypadek w szkole i teraz wydaję mi się, że urodziny będą mi się kojarzyły właśnie z nim, a przyznam, że do tej pory mam problemy z nogą :)
    Pozdrawiam !
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego! Ja urodziny obchodzę dopiero w wakację ale warto czekać. Świetny post i świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! :) spełnienia marzeń i dużo uśmiechu! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego :* ja w poniedziałek kończę 21 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzeń ^^ Również niedługo mam urodziny i zastanawiam się czy w ogóle chce je obchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutne to, że niektorzy nie maja z kim świetowac urodzin,bo to nasz dzień. Powinniśmy czuć się wyjątkowo. Ja mam urodziny 26.09 wiec jeszcze troszke czekania :*

    Zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat, sto lat niechaj żyje nam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ojoj wszystkiego najlepszego !! <3
    Udany post w 100 % <3
    Pozdrawiam, Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze życzenia kochana! Ja miesiąc temu obchodziłam swoje 18-naste urodziny!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/another-day-belongs-to-you-and-me.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, mam urodziny w tym samym dniu! :D
    Wszystkiego najlepszego!

    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. najlepszego na urodziny niech będą najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! :3

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego. :) Też bym chciała mieć jeszcze -naste urodziny. :)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.