21.09.2016

Nieodwzajemniona miłość



Czasem warto zamknąć stary rozdział, aby otworzyć nowy. Trzeba być otwartym na zmiany, jakie przyniesie nam los i usunąć z życia niektóre osoby, które sprawiają, że jesteśmy nieszczęśliwi. 

Może i odszedłeś ode mnie bez słowa wyjaśnienia, przy tym mnie bardzo raniąc, ale przynajmniej teraz jesteś dla mnie weną, przy czym mogę Cię zniszczyć tak, jak to robi Taylor Swift z byłymi. 

Marzę o tym, abyś powiedział mi, że przepraszasz. Wtedy będę chciała Ci powiedzieć, że masz spierdalać.









-----------------------------------------------------------
 Przyznam, że na początku nie wiedziałam o czym mogę tym razem dodać opisy, ale po przejrzeniu poprzednich postów uznałam, że dawno nie było nic o miłości. Akurat się złożyło, że o tym ostatnio pisałam i miałam okazję wykorzystać najnowsze teksty.
 Przepisując do mojego zeszytu cytaty, zorientowałam się, że niedługo będę musiała zaopatrzyć się w nowy notes, bo stary już jest prawie zapełniony. Liczba opisów powoli wzrasta, a wynosi ona prawie 200.
Do głowy przyszedł mi również pomysł, by nowe teksty, by napisać za pomocą innych osób tak, jak kiedyś. Mam na myśli to, że na Wy napiszecie mi w komentarzu propozycje kolejnych tematów, a te bardziej konkretne, rozwinięte możecie napisać do mnie na Facebooku. To będą tak jakby opisy na zamówienie. 
 Więc mam nadzieję, że podpowiecie mi konkretne tytuły i czekam na komentarze w tym temacie! 

10 komentarzy:

  1. Fajny post. Masz rację, czasem trzeba zamknąć za sobą stary rozdział. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, mądry i dojrzały post.
    I zgadzam się z tobą, trzeba zamykać niektóre etapy w swoim życiu. Przeszłość ma nas uczyć, a nie kształtować teraźniejszosć
    http://www.viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami warto zamknąć za sobą jedne drzwi, aby otworzyć nowe, lepsze.

    neversaynever171.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo lubiłam cytaty i opisy. Teraz nie zawsze i nie koniecznie.
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutne, ale niektóre bardzo prawdziwe.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz trafiłem tu przez Twoją reklamę na fb w grupie z blogami, przy tym poście zjeżdżasz samych mężczyzn jakby, każdy był złem i zawsze to nasza wina. Nie mam zamiaru bronić płci męskiej, bo masz rację, ale wina leży po obu stronach, więc czekam na temat w którym wypowiesz o kobietach.
    http://apocalypsefallen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że opisy są pewnego rodzaju moich przemyśleń, ale nie dziwię ci się, że możesz odbierać to w ten sposób. A co do tematu dotyczącym kobiet to już coś się wymyśli ;)

      Usuń
  7. Nie mam szczęścia do miłości i te opisy są mi bliskie i znane.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/another-day-belongs-to-you-and-me.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, ostatnio sama byłam zakochana bez wzajemności i ten post doprowadził mnie do łez :/ Mimo wszystko świetny!

    NOWY POST ❣ Zapraszam, na pewno się spodoba♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem warto jest zamknąć stary rozdział ale to dla nas bardzo trudne gdy się w kimś zakochujemy.
    Ja też bardzo kogoś kocham bez wzajemności możemy być tylko przyjaciółmi i to chyba najbardziej boli.
    Bardzo fajny, oryginalny i wzruszający post :(
    http://spam2506.blogspot.com/2016/09/co-staoby-sie-gdy-bys-umara.html

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.