28.08.2016

Moja mała myśl



21.08.2016r.
7 rzeczy 


Mam jeden problem,
który jest w Tobie
Nie wiem, czy to źle, ale ten kłopot 
może sam rozwiąże się 
Jest parę rzeczy, które nie pasują mi
wiedz o tym
Zaraz zacznie padać deszcz,
więc uważnie posłuchaj co Ci powiem
mój drogi. 

7 rzeczy, których w Tobie nienawidzę
7 rzeczy, których w Tobie nienawidzę, w Tobie
Jesteś próżny, jesteś niepewny 
nie wiesz dokładnie sam czego chcesz
Tak samo nie wiesz, czy kochasz mnie,
a może nigdy nie kochałeś 
Jesteś mało poważny, Twoje żarty są słabe
tak samo, jak cały ty
I mam nadzieję, że ty o tym wiesz
I 7 rzecz, której najbardziej nie lubię to ja
bo wciąż kocham Cię

Są też inne rzeczy, które mogłabym opisać
Za dużo tu do mówienia
już wolę milczeć
Co los przyniesie, może zmienimy oboje w sobie coś
Zobaczymy co pokaże czas
Ale do tego 7 kroków jest


7 rzeczy, których w Tobie nienawidzę
Jesteś próżny, jesteś niepewny 
nie wiesz dokładnie sam czego chcesz
Tak samo nie wiesz, czy kochasz mnie,
a może nigdy nie kochałeś 
Jesteś mało poważny, Twoje żarty są słabe
tak samo, jak cały ty
I mam nadzieję, że ty o tym wiesz
I 7 rzecz, której najbardziej nie lubię to ja
bo wciąż kocham Cię

Zamiast wymieniać same rzeczy złe 
powiem jedną dobrą
Moją ulubioną rzeczą jest to
że potrafisz kochać


7 rzeczy, których w Tobie nienawidzę
Jesteś próżny, jesteś niepewny 
nie wiesz dokładnie sam czego chcesz
Tak samo nie wiesz, czy kochasz mnie,
a może nigdy nie kochałeś 
Jesteś mało poważny, Twoje żarty są słabe
tak samo, jak cały ty
I mam nadzieję, że ty o tym wiesz
I 7 rzecz, której najbardziej nie lubię to ja
bo wciąż kocham Cię









 --------------------------------------------------
 Miałam w planach opublikować tekst o zaufaniu, ale postanowiłam, że dodam najnowszą piosenkę, którą dawno miałam zamiar przerobić ze słów Miley Cyrus. Wcześniej przyszedł mi do głowy pomysł na słowa, lecz przyznam, że trochę z tym zwlekałam. Dodam jeszcze, że jest to dla mnie jedna z moich najlepszych tekstów, który naprawdę mi się spodobał. 
 Patrząc na tytuł wpisu pewnie zastanawiacie się, o co może chodzić. Jak na razie wyjaśnię, że co roku wczesną wiosną w moim mieście odbywa się Szałamaja. Kto chce, to może spróbować swoich sił w śpiewaniu lub przedstawić swój inny talent muzyczny. Z tego są różne nagrody i miejsca, a ja pomyślałam, że może być to dla mnie okazja na występ w celu zaprezentowaniu jednego z moich tekstów, mimo to, że nie umiem śpiewać. Podobno trzeba będzie wystąpić dwa razy, ale myślę, że dałabym radę. 
Co o tym myślicie? Warto spróbować, czy może to za wcześnie? 

10 komentarzy:

  1. Pewnie, że warto! Próbuj, a może się uda, a jeśli nie, to będzie wspaniała przygoda, która da Ci kopniaka, żeby na następny raz zaprezentować się jeszcze lepiej!
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że skoro to Twoja pasja to powinnaś spróbować swoich sił. Trzymam kciuki i życzę powodzenia! ;)

    neversaynever171.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie pasję trzeba rozwijać. Jak widać to twoja pasja więc musisz starać się rozwijać w tym kierunku. Trochę ciężkiej pracy a efekty na pewno będą zauważalne. Powodzenia!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że pasje trzeba rozwijać. Moim zdaniem powinnaś spróbować swoich sił. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie powinnaś spróbować! W końcu pasję powinno się rozwijać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na post. Piosenki mają dużo do przekazania. I tak jak książką należy wybierać te wartościowe. Miłego Dnia :) http://www.crazyphotonature.blogspot.com Pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnaś spróbować! Pasję trzeba rozwijać! Trzymam kciuki i mam nadzieję że się uda ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetną pasję! Powodzenia w dalszym jej rozwijaniu :)

    Zapraszam :)
    http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.