30.04.2016

Bo o swoje trzeba walczyć!


Życie jest krótkie, więc nie marnuj go. Musisz przeżyć je tak, aby później nie żałować niczego.


Wiara daje siłę, pamiętaj o tym! Bez tego daleko nie zajdziesz i będziesz przegranym.

Marzenia są możliwe do zrealizowania. Wystarczy, że w nie uwierzysz i zrobisz wszystko, aby je spełnić. 



 
 
--------------------------
 Przyznam, że ciężko mi było wybrać odpowiednie opisy do tego wpisu. Mogłam napisać coś nowego w tym czasie, ale nie miałam do tego głowy, a w dodatku muszę w końcu wziąć się za  pisanie wypracowania na język polski. 
 Praca do szkoły ma być na o przyjaźni. Mam podane konkretne 2 tytuły i muszę wybrać jeden z nich. Pierwszy jest o moich oczekiwaniach wobec przyjaciela, a drugi zaś dotyczy przyjacielskich relacji między chłopakiem a dziewczyną. Oba tematy są akurat dla mnie i nie wiedziałam, na który mam rozwinąć swoją myśl. Za zgodą nauczycielki mogę wypowiedzieć się na każdy z nich i dostanę za to dwie oceny. Oczywiście to, co stworzę zostanie opublikowane na blogu!

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog w dodatku opisy bardzo motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam opowieści, cytaty, wpisy które motywują do działania. polecam na yt wejść na kanał deynn & majewski i obejrzeć pierwszy film 1 część Damiana, o jego historii ;) to dopiero ddaje kopa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie mam za bardzo, co oglądać, więc chętnie obejrzę :)

      Usuń
  3. Fajnie, że jestes taka ambitna! Powodzenia w pisaniu!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem przyjemne tematy do opisania masz :P Czekam na efekty ;P
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w pisaniu świetne cytaty motywacyjne :*
    Obserwuję :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe cytaty :)
    czekam na twoją pracę :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać wypracowań!
    Pozdrawiam,
    niekoniecznietak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne opisy, ale tytuł posta dałabym inny :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam problem z wymyśleniem tytułu posta, więc najlepszy on może nie być ;)

      Usuń
  9. Widzę tu dużo ambicji, czekam na wypracowanie! :)
    Zostaje tu na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno świetnie napiszesz :D Masz bardzo dobre pomysły i cytaty, już nie mogę się doczekać, aż zobaczę efekty Twojej pracy :D http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne motywujące cytaty! Czekam na opowiadanie, ponieważ tematy bardzo mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście uważam że masz w życiu tak, jak na to pozwolisz lub zapracujesz :)

    Chcesz być bogata, to wzbogacaj się :) DZIAŁAJ NIE CZEKAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Motywujące. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takiego rodzaju posty! Motywuję mnie!
    http://wiktoria-necka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.