14.05.2016

Być sobą!



Bądź sobą, nigdy nie udawaj nikogo innego. Jesteś oryginalny, nie ma takiego drugiego, jak Ty. Nie patrz na innych, lecz tylko na siebie, bo to co masz w swoim sercu świadczy o Tobie!

 Nie bądź kopią innych, lecz oryginałem samego siebie. Po co byś takim, jak większość skoro możesz pokazać swoje wartościowe wnętrze. 

 Na tym świecie nie ma doskonałych ludzi i Ty taki też jesteś. Kierujesz się tym, co mówią inni, a w tym naśladując pozostałych. Głównie mam na myśli podążanie za modą, a to wcale Cię nie wyróżni z tłumu, lecz tylko Ciebie go wtopi i nikt nie zobaczy Twojej oryginalności. 







----------------------------------------
 Tak jak obiecałam przygotowałam wpis na temat bycia sobą. Korzystając z leniwej niedzieli postanowiłam wymyślić nowe teksty. Powstało ich razem 9, a 1/3 z nich została udostępniona właśnie w tym poście. Reszta tekstów jest o mojej osobie i zmianach życiowych. Dodatkowo rozplanowałam kolejność dodania wpisów, a mogę jedynie zdradzić, że za 2 tygodnie opublikuję na stronie kolejny tekst piosenki. Co do przyszłych tytułów na blogu i ich numeracji, to poinformuję Was w najbliższym czasie! 

20 komentarzy:

  1. Myślę, że teraz coraz trudniej jest być sobą, a nawet część z nas boi się tego gdyż nie chce odrzucenia. Rówieśnicy mają duży wpływ ale mimo to nie powinniśmy zapominać kim jesteśmy :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bycie soba to dla mnie podstawa i zachecam innych do tego samego coraz więcej między nami fałszu i obłudy niestety :-(
    zapraszam do mnie
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej być sobą, wszyscy inni są już zajęci! Super post!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i ciekawy post :D

    kubatrenuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Święte słowa! : )

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostaliśmy stworzeni jako najpiękniejsze wersje samych siebie. Dlatego powinniśmy dbać o zachowanie tego co dostaliśmy. Kreatywnie tu u Ciebie. Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog, na pewno będę wpadac czesciej:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post!
    Czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bycie sobą to jednak z najważniejszych rzeczy :) Dzięki temu i sami będziemy szczęśliwsi i bardziej przekonamy do siebie innych :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na post oraz jego zrealizowanie bardzo fajne, dodane obrazki są bardzo prawdziwe, a taka chyba jest myśl przewodnia opublikowanego postu. Masz rację, najlepiej być sobą, chociaż nie do każdego to dociera tak szybko, niektórzy potrzebują na to sporo czasu. Miłego wieczoru!

    https://kochamcieanonimowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Być sobą - niby łatwe Ale zarazem bardzo trudne:)
    A co do orginalnosci w modzie ...
    Moda przemija styl pozostaje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. optymistyczne cytaty, na pewno wykorzystam któryś pod następnym zdjęciem na fb :D ale także wezme sobie do serca :) pozdrawiam! http://goodspatula.blogspot.com/2016/05/pomadki-do-torebki.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bycie sobą jest bardzo ważne. Nie można udawać kogoś bo nic nam to nie da, skoro ktoś lubi w nas to co jest udawane a nie nasze Co do oryginalności w modzie to ciężko, jednak o charakter to nie jest trudne. c;
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałaś może o zmianie czcionki? <3

    http://ghosts-and-spectres.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam i uważam, że nie ma konieczności zmiany ;) Według mnie jest dobrze, jak jest teraz :)

      Usuń
  15. Bardzo mądry post,wielu osobom bardzo by się przydało go przeczytać.W dzisiejszych czasach ludzie za bardzo porównują się do innych,wzorują się na nich i po prostu zaczynają je naśladować.Myślą,że jeśli np.będą "papugować"Maffashion,to od razu staną się tak samo popularni jak ona.A raczej w ten sposób osiągną odwrotny efekt,zawsze są jedynie jej kopią,marną podróbką.Przecież wystarczyło by tylko stworzyć swój niepowtarzalny styl i jak pisałaś być po prostu sobą,bo w tym jesteśmy najlepsi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post . Masz racje czasem trudno być sobą .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.