16.04.2016

Pomysły na kolejne posty!





 Możesz być sobą, a i tak inni Cię nie zaakceptują. Udajesz kogoś innego, aby się przypodobać, bo wtedy inni polubić Cię mogą. 

 Nie bądź ciągle miłym. Czasem trzeba być wrednym, gdyż wiele osób może Cię wykorzystać, a potem upokorzyć. Wtedy Twoje serce może zostać zranione, więc pokaż ludziom, że się z Tobą nie zadziera i nie jesteś taka łatwowierna. 

 Nie ważne w jakiej sytuacji się znajdujesz, ale pamiętaj, że zawsze znajdziesz choć trochę optymizmu i myślenie pozytywne wspomoże Ci przetrwać ten wielki ciężar.








-------------------------------
 Przyznam, że pisząc ten wpis nie wiedziałam za bardzo, jakie opisy dodać. Pisałam tutaj o wszystkim, czyli różne miłosne historie, motywujące teksty, a nawet o sobie. Na szczęście znalazłam w swoim zeszycie coś, co zdecydowałam się opublikować!
 Szukając do publikacji zdjęć z nie moimi cytatami wpadłam na pomysł, co może się tu pojawić. Mam na myśli stworzenie, bądź znalezienie w moim notesie opisów na temat bycia sobą, a nawet o mnie. Całkiem niedawno był na blogu taki post i mam w planach stworzyć podobny. Tylko, że teksty będą mówić o tym, jaką jestem aktualnie osobą, czyli o prawdziwej mnie.

17 komentarzy:

  1. Super post, uwielbiam takie cytaty i motywujące myśli. Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  2. Post całkiem niezły ale wymaga rozbudowy. Super myśli ale jeśliby je rozwinąć w 100% wyszedłby jeszcze lepszy! Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna porcja świetnych cytatów :) Najlepszy ten ostatni :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się najbardziej podoba drugi cytat:) czekam na kolejne, uwielbiam takie posty.

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne cytaty, ludzie czytać cos ciekawego - wiec przeczytałam cały post ;) !

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej spodobał mi się ten ostatni cytat ;)
    czasem pootrzeba takiego wsparcia duchowego w formie cytatów, potradią dodać motywacji :)
    pozdrowionka, według mnie ciekawie przygotowany post :)
    przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam cytaty, drugi jest super :)
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo motywujący i ciekawie napisany post. Trochę go rozbudować i byłoby idealnie :D
    Pozdrawiam,
    littlefarner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna notka. To prawda nie można być ciągle miłym dla ludzi, bo zaczną wchodzić nam na głowe. Przede wszystkim należy być sobą. Ja jestem zdania, że lepiej mieć jednego przyjaciela nie udając nikogo niż 100 dzięki masce na twarzy dzięki której ukrywamy swoje prawdziwe "ja". Świetne cytaty :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wszystkich blogach na które dzisiaj trafiam widzę same motywacje... To super! Musimy się wzajemnie wspierać :)

    http://poradypartnerskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe cytaty, a z pierwszym zgadzam się w 100% :D wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te cytaty :;) uwielbiam takie, wszystkie prawdziwe ;p
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w 3 ostatnie linki ?;)Bardzo mi pomożesz.
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/zamowienie-z-wholesalebuying-i.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z cytatami, chociaż sama często się do nich nie stosuję. Potrafię być naiwna, łatwo wierna i czasem za bardzo się angażuje. Staram się być ciągle miła, pomocna, ale często przez to czuję się wykorzystywana. I to prawda, że ludzie pewni siebie i tacy, którzy potrafią zawalczyć o sobie mają w życiu łatwiej. Mimo, że często takie osoby nie są wartościowymi ludźmi i w ogóle nie liczą się z uczuciami innych. Życie potrafi być okrutne i niesprawiedliwe. Szacunek dla tych,którzy potrafią wtopić w swoje życie te cytaty! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cytaty super, sama ostatnio zrobiłam post o tym :)

    http://livetourevel.blogspot.com/ zapraszam do mnie :)Bardzo by było mi miło o Twoją opinię na temat moich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo motywujący post, te opisy, które dodałaś są bardzo prawdziwe i w sumie bardzo się z nimi zgadzam! :)
    Super post, a blog przejrzysty i po prostu ładny :)
    http://blog.hatedtherain.pl

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.