1.04.2016

Trochę o mnie




 Nie jestem modelką z instagrama i nie mam ponad 100 polubień do każdego zdjęcia. Nie jestem bardzo popularna, ale jestem sobą, a inni nawet takim być nie potrafią!

 Jaka jestem? Inni uważają, że cicha, a drudzy, że szalona. Prawda jest taka, że jestem nieśmiałą nastolatką która bardzo często buja w obłokach, goniąc swoje marzenia. 
Niby jestem wesoła i szczęśliwa, ale zdarzają mi się noce smutku i łez, słuchając przy tym dołujących piosenek, które przypominają mi najpiękniejsze chwile i jednocześnie przywołują tęsknotę  za przeszłością. Większość nie wie, że bardzo często wracam do wspomnień. 

 Jestem naiwna, jestem pamiętliwa, żyję tylko wspomnieniami, a to mnie bardzo rani. 










--------------------------------------
 Nie wiedziałam, o czym mam tym razem wstawić opisy, więc postanowiłam, że dodam coś o mnie. Już dawno obiecałam taki wpis, więc znalazłam okazję, aby on się pojawił.
 Teksty nie do końca są o mojej osobie, ale część z tego, co napisałam się zgadza. Między innymi mam na myśli pierwszy i drugi opis. Ostatni cytat już nie jest o mnie. A dlaczego? Zmieniłam przez pewien okres czasu i nie jestem już taka sama, jak wcześniej. Chodzi mi o to, że już się nie przejmuję drobnostkami  i staram się w każdej złej chwili mojego życia myśleć optymistycznie, znaleźć pozytywy, aby było łatwiej mi przetrwać trudne dla mnie momenty. 
 Ogólnie każdy z nas się zmienia i nikt nie będzie ciągle taki sam. Zmieniamy się przez pewne sytuacje i wydarzenia, które mają na nas negatywny lub pozytywny wpływ. Inni ludzie z naszego otoczenia też potrafią zmienić, nie tylko nas samych, ale i całe nasze życie. 

15 komentarzy:

  1. Jej ciekawe, bardzo inspirujące ale i dające do myślenia opisy... w zasadzie czytając je tak chwilę zastanowiłam się nad sobą, czy aby na pewno i nie do mojego charakteru pasują. Bardzo często jest mi trudno określić samą siebie jaka jestem, ale czytając podobne opisy często myślę "kurczę, uważam podobnie" :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te obrazki są świetne, mają bardzo życiowe teksty/dialogi bede wpadała cześciej do ciebie bo fajnie piszesz :3
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/03/nowa-ja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bycie sobą jest najważniejsze :)
    Świetny post i blog, pozdrawiam :)

    http://maritrafilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bycie sobą jest ważne w tych czasach. Fajnie, że napisałas taki post. To prawda, że zmieniamy się przez pewne sytuacje i wydarzenia. Te obrazki są super. Genialny post!
    Pozdrawiam

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko jest być dzisiaj sobą, każdy próbuje się tylko komuś przypodobać. Świetny post, daje do myślenia http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo milo sie czyta ! Zycze powodzenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to napisałaś, życę Ci powodzenia w blogowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie, że napisałaś coś o sobie :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że jesteśmy trochę podobne pod tymi względami :)

    Zapraszam do siebie:
    littlefarner.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To aż niewiarygodne jak inni ludzie, zdarzenia, nawet przypadkowe sytuacje wpływają na to, kim jesteśmy i kim później będziemy. Każdego dnia czegoś się uczymy i zaczynamy się zmieniać.. :)
    Ciekawe przemyslenia :))
    Pozdrawiam i zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze jest to zeby byc zawsze sobą bez względu na wszystko i nie przejmować sie tymi blachostkami :)
    Pozdrawiam http://julietteez.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. ,, Jestem naiwna, jestem pamiętliwa, żyję tylko wspomnieniami, a to mnie bardzo rani." To dokładnie tak samo jak ja :)!
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego co opisałaś wynika, że jesteśmy bardzo podobne :)
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteśmy do siebie bardzo podobne pod każdym względem:)
    Najważniejsze BYĆ ZAWSZE SOBA MIMO WSZYSTKO PPNAD WSZYSTKO!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, najważniejsze jest to, aby podobać się sobie i BYĆ SOBĄ! :) To jest najbardziej oryginalne!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.