18.03.2016

Wena twórcza



 To takie dziwne, że ciągnie nas akurat do ludzi, którzy nami się nie interesują, a odtrącamy tych, co się o nas troszczą.

 Ciebie już do szczęścia nie potrzebuję, lepiej teraz żyję. Czuję się wolna i cholernie szczęśliwa, a taka od dawna nie byłam.

 Jeśli sama potrafisz otworzyć słoik, to znaczy, że jesteś niezależną kobietą i facet nie jest Ci do niczego potrzebny.

 Aby coś napisać wystarczy mi kartka i długopis. Lecz nie muszę mieć pomysłu, wystarczy, że napiszę to co czuję.

 Nie wiem co mam napisać. W ręce długopis trzymam. Jedynie mogę opisać, to co czuję i już nowy opis powstanie.



 



---------------------------
 W tym poście chcę Wam pokazać moje najnowsze opisy. Przyznam, że na początku zapisałam je w telefonie, bo nie miałam żadnej kartki i długopisu pod ręką. Wena do pisania i pomysły przyszły nagle, gdy czekałam na autobus powrotny do domu.
Czasem niespodziewanie przychodzi natchnienie twórcze, a najgorzej jest, gdy w mojej głowie mam ułożony tekst, który po chwili mi się urywa przed zapisaniem go w telefonicznym notatniku. Część słów mi się gubi, ale te, które zapamiętam, układam w jedną całość z innymi, a wtedy powstaje nowy wiersz.

23 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się 3 opis :) może dlatego że jest trochę mnie w tym :)
    Super opisy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 opis genialny , bardzo fajny wpis, taki inny. Można się inspirować tym Ale też motywować :) pozdrawiam :)
    natalialukasiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego ja sie przestałam juz martwic facetami i w ogole. mam teraz DYSTANS !!! szkoda,ze wczesniej taka mądra nie byłam, ale coz...czlowiek sie uczy całe zycie.
    mimo,ze mam teraz faceta, dziecko - rodzine. nie mam pewnosci,ze ten facet mnie nie zostawi, nie zdradzi itp. nigdy tak naprawde nikogo nie poznamy w 100% . dlatego ja sie nauczylam zyc tak , by potem nie cierpieć. :)
    i jedyne przez co moglabym teraz cierpiec to jakby cos sie stalo mojemu dziecku. oczywiscie cierpialabym jakby sie np mojego facetowi cos stało, ale gdyby sam odszedł ... cóż - jak nie ten to inny, choc by nas łączyło dziecko. ;)
    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. opisy... takie życiowe :) niektórzy ludzie tylko 'psują ' nam życie że tak powiem :/ http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mnie to zastanawia, dlaczego doceniamy innych dopiero po tym jak ich stracimy? Wiele ludzi na ogół o nas myśli i się troszczy o nas(dajmy przykład mama) a my nawet nie powiemu zwykłego dziękuje za tyle wtrąconego czasu.
    To smutne, że dopóki ludzi kręcą się wokół nas jestesmy szczęśliwi, bo żyjemy ich troską. A gdy dochodzi co do czego stracimy to co mieliśmy zdając sobie z tego sprawę o wielkiej wartości.

    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora super post :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opisy. Będę zaglądać tu częściej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne opisy
    3 jest super
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak 3 opis zdecydowanie najlepszy. Bardzo lubię takie posty.
    Obserwuje
    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ten obrazek "Czy to nie ironia losu..." jest najlepszy ! :<

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię czytać takie opisy! ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post ! <3

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam opisy a ten przedostatni jest świetny :)
    Rebeliantka

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne opisy jednak 3 wygrał! Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak tez dobrze :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz błędy stylistyczne w tych opisach.

    OdpowiedzUsuń
  16. przyjemnie czyta się twoje posty, będę zaglądała tu częściej:)
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne sentencje. Tak to już niestety jest, że jak przychodzi nam coś ciekawego do głowy to szybko znika :/
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne opisy! A jakże prawdziwe. Bardzo zainspirował mnie ten 2 :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj, z tą weną ciężko czasem bywa...super post :D

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To ze słoikiem najlepsze :D Z facetami nigdy nie wiadomo, a słoik trzeba umieć otworzyć :P

    http://zycieleniwcze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.