23.02.2016

Małe zmiany



 Kiedyś ciągle byłam zakochana, zawsze ktoś mi się podobał. Teraz towarzyszy mi te dziwne uczucie, że nie mam o kogo walczyć i o kim myśleć przed snem. 

 Uczucia szybko nie wygasną, a zapomnieć nie jest  tak łatwo, jak innym się wydaje.

 Nie chcę więcej przygód, nie chcę więcej cierpieć. Wolę znaleźć kogoś, kto pokocha mnie taką jaką jestem i z kim będę mogła dzielić swoje szczęście. 

 Otwórz oczy, rozejrzyj się. Zobacz co możesz zmienić w ten dzień. Może na lepsze, albo na gorsze. To ty o tym decydujesz. 







---------------------------------
 Zmiany! Nie są one może wielkie, ale są. Mam na myśli zmiany na blogu, a między innymi jest inny nagłówek i nazwa, linki, a także trochę pozmieniało się w postach. Co do wpisów to chodzi mi o zdjęcie, które widać od razu, gdy wejdziemy na stronę .Według mnie lepiej tak wygląda, gdy publikacja zaczyna się od fotografii. Przyznam, że nie pasowało mi to, gdy od razu było widać tekst na blogu. Stwierdziłam, że lepiej będzie to zmienić. To też może połączyć z moją pasją do fotografowania. Będę dodawać podobne zdjęcia z internetu, jakie są na początku, ale i może pojawić się coś z mojego aparatu, jeśli będzie pasować do tematu.
 
 Mam dla Was informację. Biorę udział w konkursie na Blog Roku 2015 w kategorii "Pasje i twórczość" Przekonało mnie to, gdy na Facebooku znalazłam link z argumentami, które miały przekonać osoby do wzięcia udziału. Wcześniej myślałam, że i tak nie mam szans. Mnie najbardziej przekonało to, że będę żałować. Stwierdziłam, że mają rację. W końcu innym ludziom tłumaczę, piszę nawet o tym na blogu, że trzeba próbować i walczyć, a jeszcze dzisiaj miałam zamiar zrezygnować, odpuścić. 

19 komentarzy:

  1. Widze bardzo fajne zmiany na twoim blogu :)
    Śliczny jest ten nowy nagłówek :)
    Bardzo fajne są te obrakii te cytaty na nich.
    http://spam2506.blogspot.com/2016/02/sny.html

    OdpowiedzUsuń
  2. super zmiany na blogu! będę wpadać częściej :) http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zmiany :D Cytaty są bardzo trafne :D A zdjęcie na górze śliczne :D Powodzenia w konkursie ;))

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zmiany :) najlepiej skupiać się po prostu na tym, żeby przeżyć życie szczęśliwie i na koniec nie żałować, że czegoś się nie zrobiło :)

    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzonka w konkursie kochana
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość musi nieść ze sobą szczęście. Jeśli tego nie robi, nie warto się fatygować :)
    http://nataliamagdalenablog.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  7. To Ty masz być szczęśliwa, jest takie powiedzenie: kobieta narzekająca w związku to kobieta nieszczęśliwa.
    Głowa do góry, całe życie przed Tobą, a można być szczęśliwym również bez tej drugiej połówki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że zapelnisz te pustkę nową prawdziwą i szczerą miłością :)
    A i fajne zmiany wprowadzilas:D
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się nagłówek :)
    Post bardzo dobrze napisany :) zgadzam się z tym co piszesz :)
    zapraszam :) http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/ksylitol.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Kobieta musi wiedzieć czego chce. Jeżeli pragnie zmian - robi to. ;)
    No i dokładnie, jak wyżej pisze Zuza - ja jestem w związku, jeszcze w związku homo. To wymaga nie tylko poświęcenia, ale także wyrzeczeń i przepłakanych nocy. Wiem to z autospji. Czasami chciałabym być singlem ;)!

    Więcej o życiu pary dwóch lesbijek na naszym blogu
    gorszysort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w konkursie <3
    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super post.! :)
    http://nieogarniaam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post! Powodzenia w konkursie :)
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w konkursie :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zmiany :) a cytaty super! :*
    Najważniejsze jest w życiu szczęscie.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny przejrzysty blog :)

    Z konkursem probuj, bo zawsze warto próbować żeby później nie musieć żałować że się nie spróbowało. Trzymam kciuki za Ciebie :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wszystko napisałaś. Idealnie to mnie opisuję, dlatego chyab tak się w to wciągnęłam. Ogólnie to bardzo dobry, przejrzysty blog. Dobrze się czyta, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie warto zakochiwać się dla samego uczucia zakochania. Masz rację, że chcesz od tego odpocząć. Zajmij się sobą i otwórz się na jakieś pasje. Gdy ma się coś, co się kocha, jest się szczęśliwym samemu ze sobą... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znajdziesz piękną miłość kiedyś. Albo raczej ona znajdzie Ciebie :)

    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.