5.08.2022

15 literackich faktów o mnie


15 literackich faktów o mnie 


1. Tworzę teksty odkąd skończyłam 14 lat. Mimo 10 lat pisania potrafię jeszcze robić proste błędy, przez co nie mogę nazwać siebie profesjonalistką w tej dziedzinie. Wiem, że przede mną jeszcze wiele pracy, by móc pewnie pisać i publikować. 

2. Moimi pierwszymi pracami, jakie zaczęłam tworzyć były teksty piosenek, a pisanie właśnie takich utworów sprawia mi najwięcej radości.

3. Nie potrzebuję wiele czasu, by napisać dobry tekst piosenki. Jeśli wena dopisuje to efekt końcowy można ujrzeć już po jednej godzinie. 

4. Moja przygoda z tworzeniem tekstów piosenek zaczęła się od mojej miłości do muzyki, dzięki której założyłam bloga w lutym 2014 roku.

5. Gdyby nie blog to możliwe, że nie odnalazłabym mojej prawdziwej pasji. 

6. Łącznie napisałam już 115 tekstów piosenek i 467 innych prac takich jak: wiersze i proza. Liczba napisanych utworów już tak szybko nie rośnie, jak w poprzednich latach, ale dla mnie najważniejsza jest jakość, a nie ilość stworzonych dzieł. 

7. W przyszłości planuję jeszcze bardziej zadbać o to, by moje utwory były lepiej napisane i dlatego chcę poprawić pierwsze teksty piosenek, by w ten sposób stworzyć nowe, lepsze wersje takich prac.

8. Jeśli po wielu miesiącach wciąż jestem zadowolona z tego, co napisałam to znaczy, że tekst jest dla mnie naprawdę dobry. W takim momencie czuję się dumna z siebie oraz z napisanej pracy. 

9. Moja twórczość jest wyznacznikiem moich myśli i uczuć, a moją inspiracją do pisania jest życie. 

10. Nie potrafię komponować, więc głównie tworzę własne wersje tekstów istniejących już piosenek, a czasem pisząc nowy utwór potrafię mieć własną melodię w głowie. 

11. Teksty najlepiej tworzy mi się na kartce, gdyż pisząc na telefonie, bądź komputerze ciężej jest mi się skupić na pisaniu. Podobnie mam z miejscem, w którym tworzę. Muszę mieć wokół siebie ciszę i spokój, bo każdy najmniejszy hałas potrafi mnie rozproszyć.

12. Mam tatuaż związany z moją pasją, czyli pisaniem. 

13. Uwielbiam kupować nowe zeszyty do tekstów, choć tak naprawdę mogę ich nie potrzebować. Na szczęście potrafię się powstrzymać od zbędnych zakupów i kupuję tylko wtedy, kiedy wiem, że tego potrzebuję.

14. Kiedyś miałam do czynienia z plagiatem. Było to dokładnie w 2015 roku. O całym zdarzeniu dowiedziałam się przypadkiem od innych osób. Po tym wszystkim opisałam swoją sytuację blogu. Według mnie jest to ważny temat, który warto było poruszyć.

15. Napisałam swój pierwszy wiersz na zamówienie, za który ostatecznie nie dostałam pieniędzy. Za zrealizowanie tego zlecenia miałam dostać tylko parę złotych, a pisanie tekstu zajęło mi dosłownie chwilę, dlatego nie upomniałam się o pieniądze. W przyszłości, gdybym miała dostać ponowną propozycję napisania dla kogoś jakiegokolwiek utworu to wiem, jakich już błędów nie popełniać przy takich zamówieniach. 



---------------------
 Wyjątkowo trochę nietypowy wpis, w którym nie znajdziecie moim prac. Do stworzenia takiego postu zainspirowała mnie grupa na facebooku dla pisarzy, na której pojawiła się zabawa polegająca na napisaniu 10 literackich faktów o sobie. Stwierdziłam, że też spróbuję coś napisać, choć na początku nie wiedziałam, co takiego może zaciekawić innych. Wyjęłam kartę oraz długopis i zaczęłam pisać. Wcześniej miałam pustkę w głowie, ale nagle znalazłam 15 ciekawostek o mojej osobie. Napisałam to, co ktoś o mnie może nie wiedzieć, ale wydaje się być ciekawe. Wystarczyło, że przeanalizowałam sobie lata blogowania i pisania, by coś znaleźć. Choć człowieka nie da poznać się dobrze przez wirtualny świat to myślę, że w ten sposób możecie zobaczyć mnie trochę bardziej z twórczej strony. 

3 komentarze:

  1. Bardzo miło było Cię bliżej od tej strony poznać :D Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratuluję Ci tej miłości, pasji no i talentu :) To piękna sprawa. Rozumiem Cię w nieco inny sposób, bo ja z kolei zaczęłam wtedy od wymyślania komiksów i historii :D Bardzo chciałabym się literacko realizować i dzięki blogowi to jest realne i chyba aż tyle na razie musi mi wystarczyć, bo nikt mnie nie chce póki co. No ale trzeba walczyć i próbować dalej. Wspaniała myśl: "Niektóre słowa łatwiej przelać na papier niż wypowiedzieć". Nigdy nie byłam mówcą, mimo że studiowałam to dziennikarstwo. Zawsze wolałam ucieczkę w słowa.
    Powodzenia kochana, jesteś wielka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię bliżej poznać poprzez ten wpis :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.