26.11.2022

Nie tracąc nadziei...


Myśli mrok
Błądzę wciąż 
Pragnę wyjść z cienia
By zaczerpnąć trochę słońca 
Chcę odszukać nadzieję
Zacząć żyć szczęśliwie 
Wiedząc, że mam wszystko 
I niczego mi już nie brakuje

Nie mogę zasnąć 
Emocje wzięły górę
Uśmiecham się zasypiając
Moje pragnienia stają się jawą
Zniknęły złe myśli
Strachu już nie ma
Coraz bliżej do mojego szczęścia
I tego, co najbardziej kocham

Odpływam w marzenia 
Zasypiam
Oczy zamknięte
W moich snach ty leżysz obok mnie
Kołdra mnie otula, choć wyobrażam sobie Ciebie
Przenoszę się w bajkową krainę
Gdzie jesteś moim księciem
Ratujesz mnie z zamkniętej wieży
Uciekam przed samotnością
Budzi mnie twój pocałunek
Który nie jest rzeczywistością
Lękam się
Zostało puste miejsce
Na jawie miałeś mnie ukochać
Ciebie nie ma
To było tylko złudzenie
Które okazało się pięknym snem

Słońce świeci 
Śpiew ptaków za oknem
Rodzi się na nowo życie
Dając nadzieję na twoje przybycie

------------------------------------
 Każdy ma czasem gorszy czas w swoim życiu, nieraz błądzimy. Żyjąc w chaosie codziennych niepowodzeń ciężko jest myśleć pozytywnie i mieć nadzieję na lepsze jutro. W tym całym bałaganie gubimy się i boimy, że już nie będzie dobrze. Ponure dni, brak słońca na niebie nie pomaga nam obudzić się do życia. Mimo wszystko przebywając w zamglonym świecie warto nie zapominać o ludziach i wszystkich innych rzeczach, które nas uszczęśliwiają. Skupmy się na tym, co wywołuje uśmiech na naszej twarzy, przywołuje pozytywną energię i sprawmy, by to właśnie to było naszym lekiem na całe zło. Próbujmy marzyć i spełniać nasze sny. Marzeń nikt nam nie odbierze, a to właśnie one pomagają nam przenieść się do lepszego świata. Zamknij oczy i pomyśl o tym, co tobie przynosi szczęście. Nie trać nadziei i wiary. Jeśli teraz coś się nie udaje to nie znaczy, że w przyszłości się nie uda. Ja wierzę, że kiedyś będzie dobrze, więc ty tym bardziej w to uwierz!

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny tekst, zgodny z moją filozofia życia 😊 zapraszam więc do siebie, może znajdziesz coś, co Cię zainteresuje 😊

    OdpowiedzUsuń

KAŻDY KOMENTARZ MOTYWUJE MNIE DO DALSZEGO TWORZENIA!
Doceniam szczere opinie, a każda rada dotycząca pisania jest dla mnie bardzo ważna oraz przydatna w rozwijaniu pasji pisarskiej.